C:- Ce vei face??? i-a uimeste-ma??
E:-Las-o balta...nu mai conteaza..
ii intorc spatele si plec dar uitantu-ma din cand in cand in spate si vazandu-l cum o pipaie pe Elena si aproape vrand sa scot chiar acum lama sa sa ii pun capat Elenei....dar nu eram o criminala.
Ajung acasa si ma trantesc in pat nevrand sa fiu deranjata nici de cea mai mica insecta...Cristian nu stia prin ce trec....El isi batea joc..ba cu mune ba cu Elena...
"Doamne cat as vrea sa ii se intample si lui asta.....sa vada si el cum e sa iubesti pe cineva care isi bate joc si te foloseste in loc sa te iubeasca si eala randul ei...
DUPA VREO 2 ORE DE SUFERIT...
"Gata stiu.....de maine nu voi mai fii fata aceea dulce si intelegatoare care sufera dupa toti prostii...de maine voi fi....o noua Ade care nu se va mai baga in treburile nimanui si va..."
Al dracului el de telefon....se gaseste sa sune numai cand gandesc..
noroc ca era o persoana pe care nu ma pot supara..era Karryna
K:-Hey..cum te simti...Asculta stiu ca e dureros dar nu ai ce face trebuie sa sufri dupa cineva ca sa afli ca nu te-a meritat si in plus daca el a plecat din viata ta este pentru ca alt cineva trebuie sa ajunga ai inteles?
E:-Da dar....si in acel moment am izbucnit in plans
k:-Sis...nu mai plange Cristian va realiza in cele din urma cine a fost langa el si cine l-a iubit cu adevarat...
E:-Chiar crezi???
k:-Nu cred.... stiu sigur.....vrei sa vin sa dorm la tine???
E:-Ar fii perfect...
in 20 de minute Krryna ajunge la mine...mai povestim noi pe acolo despre iubirile si trairile noastre si apoi ne culcam....
Urmatoarea zi mancam repede , ne imbracam si iesim pe usa; Krryna cu gandul ca il va revedea pe EDDY si eu cu gandul ca ma voi schimba...
Era luni...prima ora aveam practica...mare mi-a fost mirarea cand,Cristian se apropie de mine si vrea sa ma sarute
E:-Tu ce dracu mai vrei ma???
C:-Vreau sa imi sarut iubita!!!Ce ai , de ce te feresti?
VA URMA....
KAMU SEDANG MEMBACA
Just you&me forever
Fiksi Remaja❤️❤️❤️❤️ Ade e o tipa timida care e indragostita de Cristian,un baiat pervers si tupeist. Impreuna cu anturajul ei, Ade reuseste sa devina mai increzatoare si sa aibe parte de iubire...