Weekend-ul a urmat și pot decât sa spun ca a fost cel mei plictisitor weekend din toată viața mea.Duminica dimineața-am trezit cu o stare de nervozitate și as fi făcut orice sa fac rost de o distragere.
La un moment dat m-am hotărât sa fac o mică plimbare și cum nu știam unde sa mă duc, am decis sa mă îndrept spre magazin. Purtam niște blugi negri și un tricou de un albastru închis și îmi regeretasem alegerea vestimentara. Îmi era al dracului de cald.
Am intrat in cel mai apropiat magazin, brusc dorința mea de a merge pe jos și de a mă plimba parandu-mi-se atât de stupida.
-Un pachet de țigări, va rog. Sa fie mentolate, dar și tari, Pall Mall, am spus aducându-mi aminte de acest brand de țigări brusc. Cât timp vânzătoarea se uita după țigări, am văzut in spatele ei lădițele unde se aflau fructele și legumele. Erau multe lămâi acolo.
-Și o lămâie va rog, am spus scoțând bani și trântindu-i pe tejghea.
Nu am mai așteptat rest, dar eram sigur ca 20 de dolari ajungeau pentru ceea ce am cumpărat.
M-am așezat pe cea mai apropiată banca și am început sa mă joc cu lămâia in timp ce îmi aduceam aminte ca nu am luat și o bricheta ca sa îmi aprind țigările.
Ce ratat am ajuns sa fiu. Un ratat și un ciudat mai mare decât as fi crezut vreodată ca as putea sa fiu. Stau aici, pe o banca, cu o lămâie in mâna și cu un pachet de țigări lângă mine.
-Ciudățenia e molipsitoare, am spus soptit in timp ce îmi luam pachetul de țigări și plecam spre casa.
Lămâia am lăsat-o acolo. Nu mă puteam gândi decât la Gloria când mă uitam la lămâi. E destul de ciudat sa asociezi o persoana precum Gloria cu o lămâie, dar dacă stai sa te gândești mai bine se potrivește oarecum. Lămâia e acră, dar plăcută in același timp. Cam așa e și Gloria, in cea mai mare parte a timpului se comportă aiurea și te cam respinge, dar e o prezenta și o persoana plăcută.
CITEȘTI
Lămâi
Short Story,,-De ce mănânci lămâi? -Pentru că toți ceilalți mănâncă portocale. Răspunsul ei la care mă așteptam nu a întârziat să apară. Am zâmbit fără să mă pot abține. E specială. Mult prea specială și inteligentă față de restul. Și tocmai ăsta a fost mome...