Muzica data la maxim umplea camera cand eu si Scarlett am mers in camera. Oameni dansand , curve blonde facand-o , oameni beti vomitand. Ew , Scarlett se uita la mine si zambi.
"Voi merge sa iau cateva bauturi " tipa ea. Am zambit si am dat din cap in semn ca am inteles. Scarlett s-a dus intr-o directie diferita. Am privit prin camera inainte sa ma asez pe canapea, langa un cuplu care o facea , Oh doamne.
Scarlett a venit inapoi cu doua pahare rosii. Ea a chicotit inainte sa imi dea paharul.
"Bea, bitch (suna mai bine asa ) " tipa Scarlett. Mi-a dat Cherry Vodka si mi-a facut cu ochiul . Am inceput sa beau inainte sa pufai usor.
Dupa 7 Cherry Vodka ...
Tot ce vad sunt stele pana cand ma impiedic in multime. Mi-am dat seama ca fata avea parul roscat. Mi-am dat seama ca era Scarlett. Am cazut pe ea si am impins-o in cel cu care a facut-o. Ea s-a uitat la mine si a spus:
"Ce este ?" a spus . Am privit-o cateva secunde inainte sa vorbesc.
"Ia-ma acasa" am mormait. Si-a dat ochii peste cap inainte sa ma prinda de incheietura , indrumandu-ma spre masina. Ea a deschis usa si m-a impins in ea.A mers pe partea cealalta si a intrat si ea in masina. Aprinde masina inainte sa inceapa sa conduca.
Dupa 30 de minute in masina ei nespunand nimic a parcatin fata casei mele , deschizand usile.
"Sa ai o noapte frumoasa, bitch. Nu-l lasa pe ucigas sa te ia . Halloween fericit ! " chicoteste ea. M-am uitat urat la ea inainte sa deschid usa si sa ies din masina.. Am inchis usa si am mers repede spre casa. Mi-am scos cheile si am deschis usa. M-am intors sa-i fac semn din mana lui Scarlett inainte sa deschid usa. Si sa imi dau jos platformele , sa le arunc in spatele meu si sa ma impiedic pe scari inainte sa ma tarasc pe scari ca o gorila.
Mi-am pus gentuta mea pe comoda si am sarit in pat. Am batut din palme de doua ori si in camera a venit intunericul.
9 minute au trecut si am inceput incet sa adorm in intuneric pana am auzit sunetul de la fereastra mea deschizandu-se. Am ignorat sunetul si mi-am inchis ochii. Am auzit mici pasi dar am ales sa ignor asta deaoarece m-am gandit ca sunt paranoica pentru ca am vazut recent un film de groaza.
O lovitura asurzitoare umple camera urmata de un scurt " fuck" . Am sarit socata din pat uitandu-ma drept mai departe de mine. Incet mi-am intors capul in partea respectiva. Am suflat usor cand am vazut o figura la fereastra mea. Figura pasea mai aproape in lumina lunii aratandu-si figura. Bratele sale erau in spatele spatelui sau si se uita in partea unde stateam eu. A tras un cutit mare din buzunar si venea mai aproape de mine. Acum el statea in mijlocul camerei mele , in fata patului meu. Fuck...
Key-Hey ! Aici capitolul 3! Nici nu vreti sa stiti ce bucuroasa sunt. 100 de lecturi in nici macar o zi ?! Da....sunt foarte bucuroasa
#Costyna