Am suspinat si m-am intors. Isi purta masca. Avea putin sange pe tricou si pe mana. De ce nu s-a spalat pe maini ? M-am uitat fix in ochii sai care se uitau la mine.Si-a dus incet mana sa dreapta la buzele mele incepand s atraseze linii la intamplare pe ele.
" Scumpo. De ce ai fugit ? " Si-a pus cealalta mana pe spatele meu gol. Astepta pentru raspunsul meu dar eu doar ma uitam la el.
" Raspunde-mi" mormaie. Am scancit (fata asta mereu scanceste) si m-am uitat in pamant. Eram obosita de unchiul Harry care actiona rautacios.
" Nu poti sa vezi dracu' de ce am fugit ? Esti un maniac ! Credeam ca esti dulce si dragut dar nu. Esti un psihopat nebun ! " am tipat. Nu stiu de unde mi-a venit dar eram mandra. Pana cand m-a plesnit. L-am lovit in puctul sensibil. A suierat dar n-a clipit.
" Sa nu dea dracu' sa-mi spui ceva. Pot dracu' sa iti tai gatul intr-o secunda. Pot sa am sange iesind din gura si din corpul tau cand te injunghii si te tai. Nu vrei asta , nu? Daca nu , iti recomand sa iti tii gurita aia a ta mica si draguta pentru tine " mormai el. Am scancit (again...)si am aprobat. Si-a dat masca jos si a aruncat-o pe pat. A zambit si m-a impis spre perete.
" Iubita mea arata atat de sexy " A pasit in spate si s-a uitat la mine de sus in jos. Cand ochi nostri s-au intalnit i-am dat o privire dezgustata. Am venit mai aproape si si-a pus mainile in jurul taliei mele.
' Nu sunt " iubita" ta' gandesc. Am simtit cum mana sa se duce in sus si in jos pe coapsa mea. M-a ridicat si m-a aruncat pe pat. S-a asezat peste mine. Si-a aplecat capul spre gatul meu incepand sa il sarute. Mi-am muscat limba incercand sa nu gem cand el imi suge locul muscat si imi inchid ochii.Am inceput sa ma agit in timp ce el inca imi sugea locul respectiv.
" Meow" Harry si-a intors capul si se incrunta. Pisica mea, Mashed Patato (nu am vrut sa traduc) , statea la usa. S-a tarat pana la pat si a sarit in el. A venit mai aproape si i-a lins fata unchiului Harry. Harry l-a lovit pe MAshed Patato din pat si continua sa imi sarute gatul.
" Meow" Mashed Patato urca in pat si il zgarie pe Harry. Harry suiera si se da jos de pe mine. L-am luat pe Mashed Patato si l-am pus la pieptul meu. I-am sarutat capul si mi-am inchis ochii.
" Pisica norocoasa" murmura Harry. Am putut simtii ochii sai sagetandu-mi sin priviri pisica asa ca am luat-o incet in brate.
" Care este numele lui sau numele ei ? " intreaba Harry . Am dat cu mana peste blana lui Mashed Patato apoi am spus:
" Numele lui este Mashed Patato" am murmurat. Harry a chicotit si mi-am deschis ochii uitandu-ma la el.
" Ce este asa de amuzant ? " l-am intrebat pe Harry , el uitandu-se in jos si zambind.
" Cine isi numeste pisica ' Mashed Patato' ? " a intrebat el. M-am incruntat la el inainte sa raspund.
" Eu.Multumesc foarte mult. " am raspuns aspru. Ochii i s-au facut mari. Mi-a dat parul pe spat si mi-a soptit la ureche:
" Iubito , vred ca trebuie sa primesti o pedeapsa pentru ca esti nerespectuoasa. "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Key-Hey ! Capitol nou ! Acum sper sa va placa. Dau si dedicatii , daca vreti . Enjoy ! Key-Bye!
#Costyna