1 Noiembrie
Mi-am deschis ochii cand am auzit usa inchizandu-se usor. M-am dat jos de pe locul din spate si m-am uitat in jur. Unchiul Harry nu era aici. Mi-am zambit incet mie cand am realizat ca este sansa mea sa scap. Sambetul meu era mai mare cand am vazut ca masina era deblocata. Perfect ! Am deschis incet usa si m-am uitat de la stanga la dreapta ca sa vad daca coasta este goala.
Cand talpile mele au atins pamantul am zambit si am inchis usa in urma mea. M-am intors si am observat ca era o sosea la cativa metri de aici. Am inceput sa ma grabesc spre sosea. Daca alergam , frunzele scoteau un sunet urat care va putea fii auzit. Ochii mi s-au marit cand am auzit un tipat puternic.
Atunci am inceput sa alerg. Chiar voiam sa ies afara din padure. Am auzit alt tipat si am alegat mai repede. Am auzit niste pasi in spatele meu dar chiar nu-mi pasa. Alergam din ce in ce mai repede. Intr-un final am ajuns in sosea dar nu m-am oprit din alergat. Mi-am dat seama ca alergam de 10 minute si m-am oprit din alergat , dar continuand sa merg. Am mai mers pentru cateva minute pana cand am vazut un semn mare zicand " Bine ati venit in Hamilton ! "
Am zambit si am fugit. Am alergat pana am vazut locuri si persoane familiare. M-am oprit din alergat , incepand sa merg spre strada mea. Am vazut casa , chicotind pentru mine , stiind ca unchiul Harry nu ma va gasi. Bine , el poate dar macar sunt departe de el. Am ajuns la presul di fata usii si mi-am bagat mana sub el . Tineam o cheie de rezerva in caz ca o pierd pe a mea sau altceva.
Am deschis usa si am zambit. Am pupat fiecare piesa de comoda, sufland in aer cate un sarut in fiecare camera. Am sarit in pat chicotind. Stiind ca sunt intr-un final acasa.
" Casa dulce casa " am soptit. M-am ridicat si m-am decis sa fac un dus. Ma simteam grasa si dezgustatoare.
Mi-am facut un dus si mi-am pus halatul de baie ducandu-ma in partea cealalta sa imi aiu hainele si celelalte chestii. Mi-am luat lenjeria intima , inchizandu-mi sutienul. Am observat ca fereastra era deschisa. Posibil sa fie de noaptea trecuta . Am inchis fereastra , am auzit pasi. Am ales sa ignor si sa incerc sa inchid fereastra. Am simtit respiratia cuiva pe gatul meu. Si-a pus mainile in jurul soldurilor mele si buzele pe urechea mea.
" Te-ai gandit ca poti sta departe de mine ? " mi-a soptit o voce raspicata la ureche
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Key-Hey ! Va multumesc pentru cele 500 de lecturi ! Stiu ca traducerea mea nu este una tocmai...perfecta...ina eu nu folosesc Google Translate. Imi folosesc cunostintele . Anyway , sper sa va placa :* Vot si pare