Hey ! Acum , este prima si singura data cand pun nota autorului la inceput , ca sa puteti citi toti. Raspunsurile finale :
1) Da , va fii si volumul 2
2) Finalul sunt sigura ca cel scris de autoare va va incanta. Mie una mi-a placut. De ce a avut raspunsuri negative ? Ei bine , autoarea a facut , dupa parerea mea o mica prostie. Prima oara il scrisese in bataie de joc. Doar dialog cu prescurtari. Apoi, l-a refacut. Iar cititorii nu au vazut finalul refacut.
3) Va fii si horror , insemnand spirite si multe altele (nu ma dau in vileag) si romantism , intre Rose si Harry.
4) Vor mai aparea. Si prieteni de-ai lui Harry , si de-ai lui Rose.
5) Doar Scarlett va ramane personaj secundar.
6) M-am hotarat , iar carta va avea 35 capitole + epilog
Sper sa va placa aceasta "creatie" a mea. Vreau pareri , ca sa stiu daca voi mai continua cartea sau nu. Deci , nu uitati Vot+Parere+Comm cine vrea dedicatie
Inca o data , mii de multumiri fiintei minunate @Tocilara care are ddicat acest capitol.
Enjoy ! Love you all,
#Costyna
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Era Harry. Cine putea fii inafara de el ? Am gemut , iar el a ranjit triumfator. M-a lipit cu spatele de peretele rece al baii ,si am gemut din nou. A inceput sa ma sarute , eu incercand sa scpa , insa nu aveam puterea necesara. Apoi stiti voi ce s-a intamplat. Nu voi sta sa va explic . Insa , cel mai mult este un lucru care ma chinuie intr-un fel : Mi-a placut. Am iesit afara din baie , eu incruntandu-ma la Harry , sau mai bine spus unchiul Harry.Nu ma intrebati cum , presupun ca de la mama , de cand era tanara , sau pur si simplu le cumparase , pe patul meu aparusera niste haine.
" Harry , dar cu cele cu care eram imbracata , unde sunt ?"
"Sunt la baie. Dupa ce te imbraci , vom pleca"
"Unde?!"
"Nu mai fii asa curioasa , papusa"
"Nu-mi mai spune asa. Ma numesc Rose."
M-am dus la baie si le-am luat. Trebuia sa scap . Pana atunci , va trebui sa stau cu Harry. Mi-am luat bluza larga crem , si blugii mei negrii , impreuna cu adidasii mei tot negrii , mi-am psu ghiozdanul meu alb-crem in spate , fesul meu lasat pe spate in cap si Iphone-ul meu negru.
Cand voiam sa ies din camera ma lovesc de Harry.
"Idiotule"
"Cum mi-ai spus ?!"
Nu am apucat sa raspund ca m-am trezit lipita de perete cu cutitul la gat.
"Acest idiot iti da un acoperis deasupra capului ..Sa nu ma mai faci asa , inteles ?!"
"Inteles."
Am putut respira usurata atunci cand am facut contact cu podeaua.
"Poftim. Ca sa nu iti spargi telefonul" a spus intinzandu-mi o carcasa neagra cu un craniu alb pe ea.
"M-Multumesc"
"Cu placere , iubito"
Apoi a plecat. Mi-am pus carcasa pe telefon desii de fiecare data cand ma uitam la ea imi dadea fiori. Omul asta este obsedat de lucrurile stranii si sinistre.
Am iesit din camera de hotel , observand ca Harry era acolo jos , impreuna cu alti 4 baieti si Scarlett. Vazand-o voiam sa ajung mai repede jos.
Coboram repede scarile , vazand ca liftul este stricat. Din greseala , m-am impiedicat de o treapta. Atunci , in fata mea s-a deschis o usa. Curioasa , am intrat.
'Nu, acest lucru nu se poate intampla."
Aveti tinuta lui Rose aici : http://www.polyvore.com/rose/set?id=119490514 Stiu ca am scris foarte prost , fiinta groaznica ce sunt. Enjoy ! Eu zic ca melodia care caracterizeaza povestea este : Rihanna feat. Eminem - The Monster
#Costyna