Capitolul 1

728 36 0
                                    

"Ce vei fi de Halloween ? "ma intreaba Scarlett

"O poltista" am raspuns fericita. Nu mai am rabdare pentru petrecerea pe care o da Josh in seara aceasta.

"Vei purta blugi si o bluza cu acea palarie de ghtou ? (WTF ?!) Daca da , nu vreau sa fiu vazuta cu tine " glumeste Scarlett

"Nu , este o rochie " i-am dat replica

" O rochie care iti arata catelusii ?" ( WTF ?! DEJA VU ) intreaba Scarlett

Am putut sa aud cum chicotea in fundal cum ma inroseam.

"Da" am soptit rosind

"Cineva isi ia D-ul diseara " glumeste Scarlett si eu incep sa rosesc mai mult

"Opreste-te" m-am inrosit chiar mai mult

"Ma rog. Okay , deci vin sa te iau la 6:30 fiindca petrecerea incepe la 7. " spune Scarlett

"Okay ! Pa ! " Am inchis convorbirea telefonica si m-am hotarat sa ma pregatesc fiindca este 5:30. Am mers spre dulapul meu care este chiar dincolo de fereastra. Am tras o privire afara uitandu-ma la toate decoratiunile de Halloween atarnate pe usi si prinse pe peretii de caramida. Zambetul meu incet incepe sa se stearga cand am vazut pe cineva. Acel cineva purta o masca alba si toate hainele negre si se uita fix la mine.

Imediat am dat perdelele si uitandu-ma in jur. Dupa cateva secunde am decis sa arunc o privire prin perdele din nou sa vad daca persoana misterioasa era inca acolo. Cand am dat perdeau intr-un colt nu am vazut pe nimeni acolo. Mi-am scuturat capul si am continuat sa-mi caut cotumul.

Key-Hey ! Aici capitolul 1 .... momentan povestea are 21 de capitole , dar nu este terminata. Urati-mi bafata . Ma voi chinui sa mai traduc unul . Va rog sa lasati niste pareri ...

#Costyna

Halloween// Harry Styles// TRADUSAWhere stories live. Discover now