Capitolul 9

530 31 1
                                    

" N-nu te rog, Unchiule Harry !" am inceput sa plang. Si-a pus mana pe gura mea si m-a impins pe pat. S-a tarat deasupra mea si a zambit la mine. Mi-a luat obrazul , fortandu-ma sa ma uit la el. Si-a dus mainile in jos si mi-a luat sanii. I-a strans si eu am gemut/scancit. 

" Atat de mare si de moale" a soptit. U sunet zgomotos s-a auzit in camera.Am supspina si Harry a mormait. Si-a luat telefonul si a raspuns.

"Buna" a raspuns dur.

......

"Acum ?" 

......

" Da , aduc si fata " Harry s-a uitat la mine si apoi tot in jos. 

......

" La dracu' omule " 

......

" Ma rog ..bine pa ! " Harry mi-a dat parul si m-a tras pe pat. Mi-a luat talia si s-a uiat fix in oxhii mei. 

" Haide iubito vom merge undeva" 

" Unde? " am intrebat

" Doar vino "  

" Nu , nu vin nicaieri cu tine. " El s-a uitat la pisica mea.

" Il voi omori pe Mashed Brocolli daca nu asculti" Ochii mi s-au marit

" Nu ! Nu MAshed Patato ! " am tipat. Harry si-a dat ochii peste cap. 

" Da , Mashed ce-o fi. Deci iti sugerez sa-ti ti dracu' gura" am dat din cap. A zambit si m-a aruncat pe umarul sau. Am gemut dar continuand sa nu zic nimic. 

Povestirea la persoana a III- a 

El s-a utat in stanga si in dreapta sa vada daca este cineva acolo. Coasta era goala. S-a catarat pe fereastra si a mers spre camionul sau. A deschis usa si s-a asezat pe locul de pasager al ei. A alergat pe partea cealalta si deschis usa. S-a asezat pe locul conducatorului. A pornit masina si s-a uitat la Rose, care se uita pe fereastra. S-a uitat in fata si a apasat pedala. 

Harry a mers in josul soselei , uitandu-se la Rose acum si atunci. Ei au ajuns la un semafor si Harry a oprit. O liniste apasatoare a umplut masina. Harry si-a amintit ceva dar a descis sa ii spuna lui Rose mai tarziu.

Au ajuns la un hotel si ochii lui Rose s-au facut mari. Hotelul era frumos. Avea lumite si era o piscina. Ea a vazut un semn luminos pe care scria " Hotelul Hamilton" . Harry s-a dat jos din locul sau si a alergat pe partea lui Rose. A deschis usa si a zambit. A tras-o afara si i-a luat mana intre degetele sale.

" Aici vom sta , iubito " a soptit el. Rose a dat din cap. A tras-o mai aproape de el pe Rose si a zambit . Au intrat inauntru si Rose a steptat ca Harry sa scoata cheia. Ea stie ca daca scapa , Harry o va gasi. O data  ce Harry a scos cheia, i-a luat mana si au mers spre lift. Erau doar ei in lift. Harry a zambit cand si-a amintit ce voia sa ii spuna lui Rose.

" Sti ca nu am uitat de pedeapsa " Harry a zambit cand respiratia ei s-a oprit. Liftul s-a oprit si Harry i-a luat mana , conducand-o spre camera . A descuiat usa si au pasit inauntru. Camera era frumoasa. Harry s-a asezat pe pat si s-a uitat la ea.

" Pe genunchiul meu acum" 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Key-Hey ! Capitolul 9 ! Cine mai vrea dedicatii , sa imi spuna. Capitolul urmator este rezervat , dar dupa nu mai sunt. Deci , astept. Nu uitati , Parere + Vot

#Costyna 

Halloween// Harry Styles// TRADUSAWhere stories live. Discover now