Prolog

1K 41 1
                                    

Barbatul misterios statea in mijlocul dormitorului meu . Purta o masca alba care avea putin sange in coltul ochilor lui. Ca si cum plangea sange. Clestele de pe cutit devenea din ce in ce mai subtire. (ok......) . Puteam sa vad putin par carliontat iesind afara din masca sa . Am stat in fata grindei cu patura stransa in mana mea si trasa pe corpul meu. Lacrimile amenintau sa cada din ochii mei. Nu-mi place sa plang.

"Cine esti ?" am intrebat . Vocea mea era mai mult o soapta.L-am putut vedea zambind superior sub masca. A venit inspre mine. Strangeam patura cu cat venea mai aproape.

Si-a pus cutitul pe comoda si incet venea spre mine. Facand pasi mici.Lacrimile au inceput sa cada pe fata mea.

"Te rog !" am soptit. Zambetul de pe fata sa se schimba intr-un ranjet.

Statea pe o parte a patului . Mana lui se misca pe coapsa mea. Tipam cand el se apasa pe coapsa mea. Si-a pus mana la marginea mastii ca si cum el ar vrea sa si-o dea jos. Incet si-a dat-o jos de pe cap . Avea ochii verzi , buze roz pline , obraji perfecti si parul sau era al dracu' ( nu am cum sa trafuc altfel ) de carliontat. De ce mi se parea atat de familiar ?

Respiratia mi s-a oprit cand mi-am dat seama cine este . Ochii mi se mareau cu cat se uita fix in ochii mei caprui.

"Unchiule Harry ?"

"Da , iubito . Am revenit ", a spus

Key-Hey ! Deci acesta este prologul . Double update :3 Vad daca pot posta si capitolul 1 astazi , daca nu maine

#Costyna

Halloween// Harry Styles// TRADUSAWhere stories live. Discover now