Mi-am dat cu ruj si putin lipstick deschis pentru a-mi face buzele sa para lucioase si stralucitoare. M-am uitat la imagine mea in oglinda ultima oara inainte sa merg in camera mea sa imi iau telefonul de la incarcat si sa alerg jos sa imi iau platformele. Odata ce mi le pun merg in sufragerie si ma asez. Am luat telecomanda si am deschis televizorul. Am schimbat canalele pana la stiri . Titlul este " Bani pentru a sta in siguranta de Halloween " Mi-am dat ochii peste cap , dar am continuat sa privesc.
"Incuiati-va usile ,ferestrele , trageti draperiile si fiti siguri ca (,) copii au un parinte sau un gardian sa ii ia de la colindat " spune enervanta femeie blonda.
"Politia se intreaba daca ati vazut un barbat purtand totul negru cu o masca alba tinand un cutit mare de bucatarie. Daca ati vazut vreodata acest barbat stati departe de el va rog si contactati politia sau Crime Stoppers (nu am vrut sa traduc) Multumim si bucurati-va in aceasta seara " Am schimbat canalele si am inceput sa ma uit la Keeping up with the Kardashians .
Un bazait enervant umple camera. M-am uitat in jos la telefonul meu sa vad cine mi-a scris.
"Sunt afara. Vino . " Am citit mesjul si am mers drept pe usa. Odata ce am deschis-o am vazut masina lui Scarlett asteptand acolo.Am inchis usa si am incuiat-o. Am mers spre masina lui Scarlett deschizand usa masinii. Ea isi cauta telefonul si zambea.
"Esti gata sa mergem ? " a intrebat ea.
"Da" i-am raspuns emotionata.Ea imi zambeste din nou si apasa pedala . Telefonul incepea sa sune si m-am uitat la el. Era un numar necunoscut. M-am uitat la Scarlett ca sa o vad chicotind .
" Este acela baiatul tau jucarie ? " (n-am inteles ce voia sa spuna) a intrebat ea.
"Nu" rosesc eu. Ea si-a dat ochii peste cap si priveste in fata.
"Buna ! " am raspuns. Am auzit o respiratie greoaie.Suna ca si cum o persoana se sufoca.
"Buna." am repetat
"Vin dupa tine " spune o voce raspicata.Am stat tacuta pentru cateva secunde.
"Cine este ? " am intrebat. Vocea mea tremura putin. Ochii mei se facusera mari si Scarlett incepuse sa ma priveasca. Persoana incepu sa rada. Nu un ras normal. Un ras malefic. Ochii mei devenira mai mari ca inainte
"Nu trebuie sa sti , dulceata. Esti a mea . Vin dupa tine si nimeni nu ma va opri " spune vocea inainte ca linia sa se intrerupa.
"Cine naiba a fost ? De ce pari atat de speriata ? " intreaba ea.
"Oh , este doar o gluma, nu te speria" i-am dat replica.
"Oh , este doar o gluma, nu te speria" am inceput sa imi repet in cap. Era o gluma ....nu ?
·⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙○⊙⊙○○○○○⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙⊙
Deci stiu ca nu traduc bine....dar asvrea niste pareri
#Costyna