Capitolul 13

440 21 4
                                    

Mi-am inchis ochii de frica. Cand i-am deschis , am fost surprinsa de privelistea parca scoasa dintr-un roman horror.O camera complet neagra , focul arzand cam in fiecare coltisor , mii de oameni arzand in el , iar un om , dca pot sa il numesc asa , statea pe o canapea , vizionand aceasta scena teribila

"Buna , draga mea Rose" spuse fiinta de pe canapea. Mii de intrebari imi invadau mintea. Cine era? Cum de imi stia numele ? Cum am ajuns aici ? Unde sunt ?

"De unde imi stii numele ?" am intrebat acel om care ma privea parca asteptand un gest aparte de la mine.

"Eu stiu numele tuturor muritorilor. Numele meu este Hades. Sti tu , zeul infernului. " Okay , mai nou suntem intr-un film , sau ce ?!

" Um , Hades , unde suntem si mai exact de ce sunt eu aici ?!" Spre mirarea mea , eu credeam ca este diavolul , nu acest Hades. Adica , totusi.

" Aici este Infernul. Locul in care oamenii , dupa judecata, sunt pregatiti  pentru intrarea in Iad. Ce vezi aici e o nimica toata. De ce esti tu aici ? Ei bine , aveam nevoie de un muritor , sa ma ajute sa il infrunt pe Zeus. Vreau sa am eu Olimpul , locul unde este pregatirea pentru Rai. Aici oamenii stau 40 de zile , pregatindu-se. Dar , spre ghinionul meu , tu nu esti muritorul potrivit . "

" De ce? " eram curioasa. adica , am avut pacate ?

" Nu , nu ai avut pacate. Aici sunt doua motive , esti fata este primul , iar al doilea , esti prea credincioasa. Imi trebuie cineva mai pacatos .Unul din prietenii tai."

O, Doamne ! Te rog sa nu se refere la Harry. Asta imi mai trebuie , Harry si gata. Totul s-a dus.

" El " a luat un bol de cristal , spunand o incantatie , iar in el a aparut imagine  lui Harry stand pe capota masinii asteptand.

Hades a batut de 2 ori din degete , iar tinuta mea s-a schimbat. Era una mult mai sexy. Un maieu negru , cu un decolteu foarte adanc , niste pantaloni scurti cu talie inalte , iar buzele mele erau date cu un lip gloss roz bombon.

A invocat nu stiu ce spirit , iar eu eram prinsa intr-un fel de cub. In care ardea foc , atingandu-ma , dar eu nu ardeam.

Harry's POV

O asteptam pe Rose. Ce ii ia asa de mult sa se imbrace ? Cand asteptam , o voce adanca a spus , impreuna cu un fum de foc care era langa mine , cu forma de dragon sotand flacari.

" Stiu ca vrei sa vezi cum sangele se scurge" am auzit. Rose , Rose , Rose, uneori ma gandesc ca nu trebuie sa te ascult.

' Nu sunt Rose. Rose e aici " In fata mea era un cub , plin de flacarie , in care era Rose , intr-o tinuta...foarte...provocatoare.

" Ce vrei ?"Cand am scos acele cuvinte pe gura , am ajuns intr-o camera complet neagra cu oameni in chinuri.

"Buna , dragul meu pretendent" spuse un om , pe care il recunosteam din mii de oameni , Hades. Zeul Infernului. Cand eram mic , mie si lui Ashley , mama lui Rose , ne citeau toate matusile noastre "Legendele Olimpului".

" Ce vrei , Hades ?" Rose facuse ochii mari. Cred ca se intreba de unde ii stiu numele.

" Deci ma stii. Bun..acum stiu ca tie iti plac foarte mult crimele. Asa ca , ori ma ajuti , ori frumoasa ta Rose , va murii in chinuri. "

Atunci am sarit , si i-am dat peste mana lui Hades. Am ajuns langa Rose . Tremura. Cred si eu , aici sunt -20 de grade , iar ea in maieu si in pantaloni scurti , ca vara. I-am dat u sarut pe frunte , parinteste, astpetand.

"Bine , te ajut. Dar doar daca iimi promiti ca Rose va fii in siguranta , si va veni cu mine in aceasta calatorie."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Key-Hey ! Capitol nou , mult mai interesant. Da , zeii vor aparea in aceasta carte. Vrea cineva dedicatie ? Nimeni ? No..bene.. Nu uitati , v-a placut ? Nu ezitati sa lasati un vot si o parere. Atasata aveti o poza cu Rose.

Love you all ,

#Costyna

Halloween// Harry Styles// TRADUSAWhere stories live. Discover now