Capitolul 5

610 38 1
                                    

M-am trezit simtindu-ma ametita si incomfortabil. Am incercat sa imi misc mainile dar mi-am dat seama ca sunt legate. In mintea mea era un flashback de acum cateva ore. M-am uitat in jur si am pbservat ca sunt intr-o masina. Cu unchiul Harry. El s-a uitat la mine si imediat mi-am inchis ochii.L-am auzint chicotind si s-a mutat pe locul sau.

"Stiu ca esti treaza , draga " Urasc acele nume de animale stupide. Mi-am deschis ochii si l-am gasit uitandu-se la mine. A tras masina pe o parte a strazii. Si-a deblocat centura de siguranta si a venit spre locul din spate. Ochii mei erau mari cand venea spre mine. Mi-a luat obrajii in mana sa si se uita la buzele mele. Am inceput sa ma agit sub el. Incepuse sa zambeasca cu cat scanceam. Respiratia mi se blocase cand am simtit ceva tare pe coapsa mea. Uh oh.

" Unchiule Harry " am soptit.S-a uitat fix in ochii mei in timp ce continua sa vorbeasca.

" E-esti ucigasul ? " am intrebat incet. Uitandu-ma oriunde dar nu in ochii lui. Mi-a luat barbia in mainile sale , obligandu-ma sa ma uit in ochii sai.A dat incet din cap.

" De ce omori oameni inocenti ? C-ce ti-au facut ei t-tie v-vreodata ? " am spus. Si-a dat ochii peste cap si a spus 

" Pentru ca imi place sa vad oamenii suferind. Iubesc sa vad sangele iesind din oameni in timp ce tipetele lor devin din ce in ce mai puternice in timp ce eu ii injunghii din ce in ce mai tare " am suspinat si el a zambit.

" Ma vei omori ? " am intrebat. A chicotit si si-a scuturat capul.

" Daca esti o fata buna , nu. Daca nu esti o fata buna , nu voi ezita sa te injunghii. " Mi-a soptit. Mi-a gadilat urechea , dupa incepand sa o muste. Am simtit ceva tare cu cat se apasa mai mult pe coapsa mea. Sia muscat buzele , incercand sa se abtina. Arata atat de hot. Stai. De ce am zis asta ? Este unchiul meu ! 

" Este atat de gresit ! Te urasc , unchiule Harry ! Te urasc al dracu' de mult ! " am tipat la el. Am incercat sa ma dau jos de sub el dar nu mergea.

" Taci din gura ! Te iubesc si m-ai iubit. Acum taci din gura inainte sa iti fac altceva ! " 

Amandoi am inghetat cand am auzit un grup de fete treacand. Harry s-a dat jos de pe mine in timp ce se incrunta. Si-a luat masca si cutitul si a deschis usa masinii incet. S-a uiat la mine , aplecandu-se si soptindu-mi la ureche :

" Sa nu dea naiba sa te misti ! " Mi-a sarutat urechea si s-a dat jos din masina. A inchis usa incet inainte sa se duca la locul respectiv. Apoi sa se uite la mine . Le va omori pe fete.

Saracele fete . Aveau atat de multe de trait. Nu meritau asta. Am auzit cateva scancete si soapte. Mi-am inchis incet ochii . Am incercat din greu sa nu plang sau sa tip. Ochii mi s-au deschis cand am auzit niste tipete. 

" Te rog nu face asta " na soptit o fata . 

Am simtit ca plang dar imi tineam lacrimile in ochi. M-am simtit ca si cum daca as palnge as putea tipa. Am auzit un raset diabolic apoi un tipat puternic in ecou in soseaua goala. Buzele mele tremurau in timp ce tipatul se diminua. 

Am vazut lumini rosii si albastre on departare. Usa din fata se deschsese , Harry intrand. S-a pus cutitul plin de sange sub locul sau si a apasat pedala. A inceput sa repete " fuck" in timp ce conducea din ce in ce mai repede. Capul meu continua sa se loveasca de usa masinii. 

" La dracu' ! " a tipat el. A facut o curba brusca , luand-o prin padure. Era foarte intuneric. Nu sunt foarte sigura ca el stie unde merge. Am oservat ca luminile rosii si albastre incepusera sa se stearga. Unchiul Harry opreste masina si suspina. S-a dat jos din masina , inchizand usa din fata , deschizandu-le pe cele din spate. A intarat inauntru si s-a asezat langa mine. Mi-a luat incheieturile si mi le-a dezlegat. Am inceput sa imi sterg incheietura transpirata. Si-a pus mainile in jurul meu si s-a sters si el. 

Eram foarte obosita. Ma luptam sa imi tin ochii deschisi dar nu mergea. Unchiul Harry a observat si mi-a zambit apoi soptindu-mi :

" Du-te la culcare , scumpo. Maine vei avea nevoie de odihna ! " mi-a zis si l-am ascultat

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Deci , aici capitolul 5. Stiu ca am intarziat ..dar bunica mea s-a oprat si na. Deja vu , si pe acest capitol l-am scris tot de 2 ori -_- Oricum , ma bucur ca imi apreciati traducerea, acum am si acordul autoarei. Deci , nu uitati Vot + Parere . Key-bye !

#Costyna 

Halloween// Harry Styles// TRADUSAWhere stories live. Discover now