Capitolul 11

516 30 8
                                    

M-am trezit cand am auzit sunetul cand usa se inchide. Mi-am deschis ochii si am zambit. Harry a plecat ? Am auzit un sunet cand dusul se aprinde. Nu m-am gandit. M-am uitat in jur si am suspinat.Eram la culmea suspinatului. Am incercat sa ma abtin dar de fiecare dat nu mi-a iesit. Am auzit dusul oprindu0se asa ca m-am asezat din nou in pat. Ma uitam la tavan pana am auzit usa deschizandu-se . Mi-am inchis ochii prefacandu-ma ca dorm. Chiar nu vreau sa vorbesc cu el.

Am simtit ca Harry ma priveste prefandu-ma ca dorm. Cineva a cicoanit la usa in timp ce Harry suspina si se indrepta spre ea.Mi-am deschis ochii decizandu-ma sa  arunc o privire la Harry. Era cu spatele la mine , doar in prosop. Oh. A deschis usa , aparnd o blonda urata.Mi-am inchis ochii cand blonda a inceput sa vorbeasca.

Harry's POV

" Hey iubitule !" ma saluta ea.

"Chloe , am terminat-o cu tine !" am murmurat

" Dar iuuubitule credeam ca m-aai iubit " 

" A fost o noapte si a fost acum cateva luni.Cum m-ai gasit?"

" Iubitul meu detine hotelul . Acum da-te in spate" A impins usa spre perete siochii i s-au marit cand a vazut-o pe Rose stand pe pat.

" Cine dracu' este asta ?!" 

"Iubita mea acum iesi afara"

"Dar-"

Am inchis usa si m-am uitat la Rose zambind.Am mers spre ea asezandu-ma pe marginea patului. 

" Trezeste-te" i-am scuturat corpul si si-a deschis ochii.S-a ridicat si s-a uitat la mine.

" Buna dimineata , minunato" 

"C-cat este ceasul?" 

"Este 12:04"

A dat din cap si a incercat sa se ridice dar apoi a trecut-o un fior.

"Sh, iubito vino aici" am tras-o pe genunchiul meu si s-a ghemuit la pieptul meu si mi-am incolacit mainile in jurul ei. Am simtit-o tensionata dar apoi s-a calmat. 

"Iubita mea frumoasa" s-a uitat in sus iar eu in jos. I-am dat un zambet mic , ea apoi raspunzandu-mi. S-a uiat in camera de hotel si a suspinat.

"Pot sa fac un dus ?" a intrebat si am dat din cap, dandu-i drumul dn mainil mele. S-a ridicat trecand-o un fior dar apoi a luat o gura mare de aer mergand spre baie. 

"Sti ca pot oricand sa ma alatur " i-am facut cu ochiul. S-a intors incet si a facut o fata dezgustata. 

"Um nu multumesc. Si tu deja ti-ai facut un dus" Si-a dat ochii peste cap si a continuat sa mearga spre baie. Cand a inchis usa mi-am dat seama ca si-a uitat hainele.

Rose's POV

Mi-am dat jos hainele si am intrat in dus. Corpul mi s-a relaxat cand mi-am inchis ochii. Am simtit cum cineva respira pe gatul meu. Ochii mi s-au deschis si am auzit o voce.

"Iubito"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Key-Hey ! Capitolul 11 ! Deci...sunt foarte bucurosa ca povestea are aproape 100 de voturi. Va multumesc foarte mult si mai am o intrebare. Daca as mai traduce o poveste , ati mai citi-o ? Ma rog... nu uitati Vot+ Parere ! Love you. 

#Costyna 

Halloween// Harry Styles// TRADUSAWhere stories live. Discover now