Trzecia piątka

1.5K 120 145
                                    

Kandydat nr 11.
Człowiek Sylwia Przetak, lat 28, zamieszkała w Warszawie.
Napisała o sobie następujące słowa: „Hej, jestem Sylwia, mieszkam w Warszawie. Kocham śpiewać, jestem wokalistką Studia Accantus, brałam udział w programie „Bitwa na głosy" w drużynie Nataszy Urbańskiej. Postanowiłam się zapisać, bo lubię robić szalone rzeczy, zresztą Legolasa też lubię. Uważam, że życie jest piękne i trzeba się uśmiechać do świata, choćby świat nie uśmiechał się do nas."

Opinia jury o kandydacie:

Thranduil: „Bitwa na głosy"? A co to? Nigdy o tym nie słyszałem, a bitwy to przecież moja specjalność. Tak samo "Studio" i do tego „Accantus". Cóż to jest? Czasem mam wrażenie, że pochodzicie z innego świata ludzie. Chociaż nie, to niemożliwe. Istnieje tylko Śródziemie, LOL. [Ała, to słowo razi redakcję, was też?] Ogólnie wydajesz się bardzo pozytywna, więc daję ci tak 7/10. Trochę rezerwy dla mnie.

Galadriela: Widzę, że jesteś blondynką. Blondwłose łączmy się! Nie przejmuj się, że Thranduil uważa wszystkich za przybyszy z obcego świata, ja mam wątpliwości co do jego pochodzenia. Wiem, że Śródziemie wydaje na świat dziwne osobistości, ale żeby aż tak? Żyj po swojemu Sylwia! I wy też czytelnicy żyjcie jak wy chcecie, a nie jak wam mówią. Jesteście wolni. Rozmawiałam z tobą wcześniej i jesteś naprawdę bardzo kochana. 10/10

Legolas: Jesteś naprawdę urocza i ślicznie śpiewasz. Spytacie, skąd wiem? Ja wiem wszystko. A tak naprawdę po prostu Sylwia zaśpiewała nam wcześniej. Mnie słoń nadepnął na ucho (ekhem Gimli, ekhem) więc totalnie nie potrafię śpiewać, chyba że „they're taking the hobbits to Isengard", to mi wychodzi genialnie [Tak, to prawda]. Także bardzo mi miło, że ktoś w moim towarzystwie będzie pięknie śpiewał. Mocne 9/10

Ocena ogólna: 26/30

《 □ 》 《 ■ 》 《 □ 》

Kandydat nr 12.
Hobbitka Elanor, lat 23, zamieszkała w Bag End, Shire.
Napisała o sobie następujące słowa: „Jestem Elanor, moim ojcem jest Sam Gamgee, a matką jego żona Różyczka Gamgee, z domu Cotton. Tatuś odradzał mi udział w tym konkursie, jest przeciwny związkom miedzyrasowym, ale tylko hobbitów z innymi. Do reszty takich związków nie na nic, nawet szacunku. Mama wychowała mnie na dobrą gospodynię, potrafię wiele. Dzięki temu jestem idealną kandydatką na żonę Legolasa. To tyle o mnie, pozdrawiam. "

Opinia jury o kandydacie:

Thranduil: Samwise Gamgee rasistą? Tego jeszcze nie grali. Potrafisz wiele, ale czy zaspokoisz potrzeby Legolasa? Chociaż w sumie, jakie on może mieć potrzeby. Ale daję Ci 5/10 za postawienie się ojcu. Nigdy go nie lubiłem.

Galadriela: Zawsze lubiłam Sama, uważam, że tylko dzięki niemu Frodo wykonał swe zadanie. No, może nie tylko, ale w głównej mierze. Mam nadzieję, że dobrze cię wychował. Jesteś dobrą gospodynią? A zdajesz sobie sprawę, że Legolas to nie hobbit i że jest księciem, więc na miliard służących? Więc nawet jeśli chciałabyś gospodarować, to nie masz możliwości. Teraz będę jak thranduil i dam ci 5/10.

Legolas: Sam to porządny człowiek zawsze był, znaczy hobbit, chciałem powiedzieć. Ale to niegrzecznie, że nie ma szacunku, w końcu wychodzi na to, że do mnie też, skoro jestem nagrodą w tym konkursie, w którym przecież tyle ras bierze udział. Potwierdzam też słowa Galadrieli, niepotrzebna mi gosposia, mam miliard służących na każde moje zawołanie. Dlatego mam takie piękne i błyszczące włosy. Ale masz 4/10. Raczej nie przejdziesz dalej.

Ocena ogólna: 14/30

《 □ 》 《 ■ 》 《 □ 》

Kandydat nr 13.
Człowiek Hermiona Granger, lat 25, zamieszkała w Londynie.
Napisała o sobie następujące słowa: „Nazywam się Hermiona Granger, mam lat 26, ukończyłam Szkołę Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, aktualnie pełnię funkcję Ministra Magii. Interesuję się wszystkim co, możliwe. Pochodzę z mugolskiej rodziny i nie wstydzę się tego. Kiedyś wierzyłam, że tylko wielkie czyny mogą uratować świat, dziś wiem, że potrafi to zrobić tylko przyjaźń i miłość. Odnośnie miłości to mam męża, ale ten fakt pominiemy. Od początku do niego nie pasowałam. I jest rudy, kto normalny lubi rudych."

Szukamy żony dla LegolasaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz