Przed państwem zasady
I wyborów Miss Mrocznej Puszczy.1. W wyborach może wziąć udział każdy mieszkaniec Śródziemia, bez względu na płeć, rasę czy stan majątkowy. My nie dyskryminujemy nikogo. Prawie.
2. Zwycięzcę wybiera jury w składzie:
Thranduil - troskliwy ojciec, specjalista od wszystkiego, zwłaszcza mody i kosmetyków. [Tak nam powiedział przyp. red.]*
Galadriela - doradca od czytania w myślach, przewidywania przyszłości i luster. Ma wgląd w przyszłość i wie czy wygrasz.
Legolas - on decyduje czy kandydat mu się podoba. Ale w sumie niewiele ma do gadania.3. Każdy uczestnik musi się zapisać.
Zapisy przyjmuje: Urząd do spraw konkursów piękności w Leśnym Królestwie. Do zgłoszenia potrzebne są:
● Dowód tożsamości z aktualnym zdjęciem.
● Zaświadczenie o nieupiększaniu się.
● Zaświadczenie lekarza o stanie zdrowia.
● Zgodę na przetwarzanie danych osobowych
● W przypadku osób niepełnoletnich zgoda od rodziców/opiekunów prawnych.Oraz na dodatkowej kartce prosimy napisać parę słów o sobie.
4. Wybory będą przebiegać w następujący sposób:
I tura: Spośród kandydatów jurorzy wybiorą trzech, którzy przechodzą do finału.
II tura: finał
Książę Legolas wraz z jury ocenia wygląd i umiejętności kandydatów. Spośród nich dziedzic Leśnego Królestwa wybierze sobie żonę.5. Kryteria oceniania.
Każdy z jurorów ocenia według własnego widzimisię w skali od jednego do dziesięciu.6. Nagrody.
Główną nagrodą w naszym konkursie jest oczywiście zostanie żoną Legolasa. Dodatkowo, jest szansa (niewielka) na zostanie królową Mrocznej Puszczy.
Nagrodą za drugie miejsce jest zostanie druhną (bądź drużbą) Legolasa.
Dla wszystkich przegranych uczestników finału przewidziane są nagrody pocieszenia w postaci darmowych kosmetyków z serii Ojciec z Synem firmy Piękno Lasu.7. Administratorem danych osobowych jest redakcja dziennika Dwutygodnik Śródziemia.
Zapraszamy serdecznie
Redakcja dziennika
"Dwutygodnik Śródziemia"*Wszystkie przypisy redakcji będą oznaczane w ten sposób.
Artykuł przygotowany przez Gandalfa Białego.
CZYTASZ
Szukamy żony dla Legolasa
FanfictionW Mrocznej Puszczy zostały ogłoszone wybory miss. Zwycięzca zostanie żoną Legolasa. Czy wyruszysz z nami w podróż, aby poznać kandydatów i zajrzeć do loży jurorów? Czytasz na własną odpowiedzialność! Z miejsca wydarzeń Redaktor naczelny dziennik...