mereka tiba di club hits yang di maksudkan sedikit lewat. Ketika itu club itu sudah full house. Penuh dengan manusia yang datang untuk berhibur malam minggu.
Club itu memang club terkenal dan top di kota itu. Mike dan Storm tidak mempunyai masalah. Mereka sudah biasa berkunjung ke club itu. Pearl dan Eve pula tidak hairan. Mereka berdua sudah biasa lepas dan chill di tempat seperti itu tetapi di club lain.
Berbeza dengan Audrey yang janggal. Bukan kerana dia tidak biasa. Cuma dia sudah terbiasa dengan suasana senyap dan sunyi. Tempat-tempat boom..boom..boom..seperti itu memang dia tidak suka. Tempat yang sangat ramai orang,bingit dengan bunyi muzik.
Masuk sahaja di dalam Beckham melambai tangan kearah mereka. Mike dan Storm terus menuju kearah Beckham. Durang bro hug.
Pearl dan Eve teruja dapat jumpa si Beckham. Malam itu mereka semua berpakaian santai tanpa uniform tetapi tetap kelihatan wow!
Mata Beckham tidak lepas melihat ke tubuh Audrey. Audrey memakai hits tube dress yang ketat di tubuhnya. Rambutnya hitam panjang di biarkan terurai.
"Drink?!" Beckham melihat mereka semua. Mike dan Storm berbisik di telinga Beckham. Beckham senyum. Kemudian dia jalan ke bar. Selepas itu jalan balik ke table mereka.
Beberapa minit kemudian bartender datang dengan membawa sebotol minuman alcohol. Pearl dan Eve senyum. Macam mana Beckham boleh tahu pevret durang ni.
Tanpa membuang masa semua pun minum 1 go balik-balik. Bila terasa pening-pening..badan pun mula rasa ringan mau menari.
Pearl tanpa sedar menarik Storm ke tengah. Storm terkejut dengan tindakan Pearl. Namun tidak sampai hati membiarkan wanita itu menari seorang diri. Jadi Storm meneman Pearl menari. Eve pula menggoyangkan tubuhnya ikut rentak muzik.
Tiba-tiba datang seorang lelaki memeluk Eve. Lelaki itu cuba membawa Eve menari bersama. Mike geleng kepala.
"Bro..this is mine.." Mike terus memeluk pinggang Eve. Eve menoleh melihat Mike.
"Dance with me Edwin...come.." Eve pening-pening. Sampai dia nampak di Mike macam si Edwin sudah.
Berderau darah si Mike. Rasa mau saja dia tampar si Eve. Tapi bukan juga si Eve sedar. Nanti lain pula jadi. Audrey tengok saja gelagat durang. Eve tarik Mike pergi tengah dan join Pearl and Storm menari.
Beckham tengok muka si Audrey. Wajah gadis itu ditatap dengan mendalam. Gadis itu sangat cantik. Sejak beberapa hari lalu dia cuba mendekati Audrey. Tetapi Audrey tidak seperti gadis lain. Dia sangat susah untuk di dekati.
"Dance?" Beckham.
Audrey geleng.
"Come on.." Beckham.
Audrey geleng. Beckham bangun dan duduk disebelah di Audrey.
"Kenapa kau suka jual mahal?" Beckham. Ikutkan hati si Audrey mahu saja dia flying kick si Beckham. Tapi dia teringat cakap si Devil. Paksa dia bersabar. Mau jadi normal...!
"Kenapa kau datang,kau muncul depan aku,kau cubit-cubit hati aku tapi mkau jual mahal? Kenapa? Memang kau suka lelaki terkejar-kejar kau kah?" Beckham.
"Kau mabuk ka sudah ni?" Audrey masih cool. Beckham ketawa.
"Mabuk? No la...masih steady lagi ni.." Beckham.
"1 go 8 times..still steady?" Audrey. Memang si Audrey perasan si Beckham 1go,8 kali. Sambil tu mata si Beckham pandang tepat di muka dia.
Audrey tidak mahu ikut hati macam durang minum macam tu. Dia pun tidak berapa suka minum jadi dia cuma jadi pemerhati dan teguk sikit-sikit. Bimbang lost control lain pula yang jadi.
YOU ARE READING
Red Rose
ActionWhy should I fall in love with you Audrey?! why?! tell me why?! Beckham tumbuk dinding sehingga tangannya berdarah. wajah Audrey direnung tajam. Im sorry Beckham..I have to.. U dont know who realy I am.. Audrey put a target on Becham chess..she re...