Пролог (почти)

848 67 2
                                    

Измина една година откакто съм гадже с Кам. Имахме годишнина след няколко седмици. Но бяхме толкова далеч един от друг. Което ме убиваше. Не знаех че човек с който съм се запознала заради грешен номер ще стане толкова важен за мен. Просто не мога да го повярвам. Чувствам се като във някакъв фенфик 😂. Вече от три месеца поддържахме връзка от разстояние. Засега ни се получаваше но..... Понякога се чудех дали на него няма да му писне. Той има повече ангажименти от мен. Понякога имам чувството че му преча. Моите ангажименти са да излизам с Тини, Джема, Лоти, момчетата и гаджетата им. Аманда остана в Лос Анджелис но този път поддържаме връзка. Не съм се виждала с Бела и Тори но свикнах.
Колкото до другите всичко си беше същото. Майк е с Кристал а Люк с Арзалия. Арзалия ми се струва малко странна напоследък. Стана някак по-надута и не беше онова момиче с което се запознахме. Не знам. Не се мотая толкова с нея. Но с Кристал съм излизала. Тя си е същата. Надявам се връзките им да потръгнат. Люк, Майк, гаджетата им, Кал и Аш живеят в Австралия но сега решиха да дойдат при нас. Защо 😂? Нашите сега ги няма и брат ми ги покани да живеят при нас от което ми се повдига 😂.
И ето че те тъкмо идваха насам. Аз си говорих с Кам по Skype и не им обръщах внимание.
Кам: Какъв е този шум отвън?
Аз: Има зомби апокалипсис и сега всички се опитват да убият зомбимата безуспешно. Щях да помагам но ти просто звънна и сега мога да умра.
Той: Я повтори.....
Аз: Момчетата се нанасят с Арзалия и Кристал.
Извъртях очи. Кам само се засмя.
Той: Развалих момента.
Аз: Сякаш ти пука. Ти си безчувствен.
Той: Имам чувства към теб.
Аз: Ол Ками колко си сладък когато се цупиш.
Той: Мразя този лигав прякор!
Аз: Затова аз го обичам толкова много.
?: Толкова сте сладки че ми идва да повърна.
Обърнах се и видях Найл на вратата.
Аз: Ти да не ни подслушваш?
Кам: Как си Найл?
Найл: Добре.
Седна до мен започна да ми роши косата а аз се опищях.
Аз: Ако още веднъж пипнеш косата ми ще те изгоря жив!
Найл: Днес си в добро настроение.
Разсмя се а аз го изгледах на кръв докато Камерън се чудеше какво да прави.
Аз: Кам разменяме Найл за Сиера!
Кам: Съгласен. Двамата ще сме по мъжки.
Аз: А аз най-сетне ще се отърва от него и ще си лафя с нея. Та защо дойде?
Обърнах се към Найл.
Той: Да ти кажа че другите дойдоха.
Аз: Даже той ги чу в Лос Анджелис.
Тримата се засмяхме на иронията която казах.
Аз: Ще дойда да ги видя след малко. Сега се разкарай.
Изритах го от стаята. Буквално 😂.

*Дългоочаквания трети сезон е тук за вас! Надявам да го следите и да ви хареса.*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now