Луи реши да ме закара до мястото където щях да се видя с онези момичета.
Луи: Стигнахме.
Откопчах си колана и слезнах от колата. Тръгнах да затварям вратата когато чух гласа на Луи.
Той: И не прави глупости!
Аз: Е стига де. Аз кога правя глупости?
Той: Всеки път. А сега чао. И успех.
Аз: Мерси. И мерси че ме докара.
Той: Няма проблем. Днес папараците са изключително много и щяха да те забавят по улиците. Което ми напомни. По-добре бъди подготвена защото могат да разберат че си в парка.
Аз: Ще внимавам. Хайде чао.
Затворих вратата. Луи отпраши с колата а аз се запътих към уговорената площадка. Озъртах се и видях момичето. То също ме видя и се затича към мен. Направихме буквално мечешка прегръдка. Беше толкова малка и сладка. Наистина си личаха малките й години.
Тя: Много се радвам да те видя Джеси!
Аз: Чувството е взаимно Бети!
Тя: Благодаря ти че ми подари Кевин! Обещавам да се грижа за него както за нито един домашен любимец!
Аз: Много си мила. Благодаря ти че ще се грижиш за него! Сигурна съм че при теб ще му е добре.
Тя: Ще се постарая да е така. Ела да те запозная.
Хвана ръката ми и ме задърпа към края на пложадката. На една пейка седяха две момичета които ни наблюдаваха през оживения си разговор. Първо ме погледнаха с учудване но после и двете се усмихнаха. Едната беше с тъмна коса а другата с малко по-светло руса от моята.
Брюнетката: Радвам се да се запознаем. Аз съм Нина а това е Кандис.
Кандис: Ти сигурно си Джес?
Аз: Да. Приятно ми е Нина и Кандис.
Нина: Кан е бавачката на Бети.
Кандис: Надявам се гущерът да е послушен. Бети много се вълнуваше когато техните й го подариха. И беше много развълнувана да те види.
Усмихнах се. Трите започнахме да си говорим преди Бети да ме задърпа към площадката. Наистина беше много щуро малко дете. Докато я люшках на люлката си говорехме.
Тя: Каката на една приятелка е много запалена по групата на батко ти.
Аз: Така ли? И кой й е любимец?
Тя: Хари.
Аз: А ти и приятелката ти харесвате ли ги?
Тя: Не са ми интересни. - това й изказване ме накара леко да се изкикотя. - Предпочитам песните от Monster High.
Аз: Ти чудовища ли харесваш?
Тя: Даааа.
Какво странно дете.
Тя: А баткото на приятелката ми харесва приятелите на твоя батко.
Аз: Кои негови приятели?
Тя: Не ги знам. Те също са банда. И има един който е с цветна коса.
Аз: Сетих се.
Тя: Ти разбираш ли се с приятелите на батко си?
Аз: Да разбирам се с тях.
Тя: А харесваш ли си някой от тях?
Аз: Зависи в какъв смисъл говориш.
Тя: Ами да те гушка и да те целува.
Аз: Не не ги харесвам така.
Тя: Защо? Да не са смотани?
Аз: Не са. Просто аз си имам гадже.
Тя: Да не е Хари?
Аз: Не. Хари ли е приятел.
Тя: А как се казва гаджето ти?
Аз: Камерън. С приятелите му ни събраха.
Тя: Искам да се запозная с него.
Аз: Ще се запознаеш.
Тя: Ето я Бела.
Когато чух това име сякаш си забравих речника. Обърнах се на другата страна и я видях.*Следващата глава няма да се бави много защото я започвам днес. Но не знам кога ще я публикувам. Мисля да е другата седмица или този уикенд.*
ESTÁS LEYENDO
All I want (Book 3)
De TodoИма неща които ще се променят.... Не мисля да издавам повече? Това е трета част! Texting with Cameron Dallas (част 1) Let me Love you (част 2)