Глава 18

346 25 18
                                    

Аз: Но Шон, Наш и Камерън се прибраха преди няколко дни заедно с Хейли.
Гилински: Скъсах с Мадисън.
Лоти: Хей благодаря че ме зарязахте и накарахте да платя сметката и да ви нося нещата.
Погледнахме я лошо.
Тя: Лош момент?
Слезнах от гърба на Гилински.
Аз: Защо? Какво стана?
Той: Дълга история. Не ми се говори.
Аз: Добре. Няма да те карам.
Джонсън: Дойдохме тук за да се разсее малко. Искаше да дойде сам но аз настоях. Мислехме да отседнем при останалите но те незнайно защо си тръгнаха. Камерън ни каза че нямало какво да правят тук повече.
Аз: Скъсах с него.
Двамата ме погледнаха.
Джонсън: Всички ли решиха да късат?
Гилински: Защо скъсахте?
Как сега да им кажа че Камерън ревнува от Хари което все още ми звучи глупаво?
Аз: Имахме разни разногласия.
Гилински: Явно не съм единствения зарязан.
Аз: Не не си.
Тейлър: Хей не тъжете. Просто не ви е било писано. Ще намерите по-добри.
Лоти: Да да точно ти не ни обяснявай че изпусна яко парче.
Тейлър: Хари не беше за мен! Защо не го разберете?! Той.....той....
Лоти: Той какво?
Джонсън: Вие ми бяхте любимата двойка човек. Знаеш ли колко се разочаровах?
Тейлър: Ама ние бяхме различни характери. Дори не знам защо се опитахме. По-добре да беше опитал с Джес.
Аз: Защо с Джес? Какво общо има Джес?
Гилински: Аз също не схванах....
Тейлър: Вие сте си доста близки напоследък.
Аз: Трябва ли да цитираш Камерън?!
Всички ме изгледаха странно.
Аз: Ам аз такова.....
Погледнах надолу.
Аз: С Хари винаги сме си били близки. Близка съм с всички от групата. Защо решихте че точно той е ,,специален"?
Лоти: Не. Тя не трябва да се събира с него. Събери се с Гилински.
Гилински: Защо Гилински? Какво общо има Гилински?
Тя се подпря с едната ръка на моето рамо а с другата на рамото на Джак.
Лоти: Ами скъсахте с гаджетата си по едно и също време. Защо не ги накарате да ревнуват?
Джонсън: Да после да вземат Кам и Мад да се съберат. Ще стане много забавно.
Аз: Няма да се събирам с никой.
Гилински: Подкрепям я.
Лоти: Ето още от сега се подкрепяте.
Аз: А искаш ли сега и двамата да те подгоним?
Тя ни изгледа уплашено и започна да бяга. Двамата я подгонихме

*Весели празници и ще се видим догодина (няма да казвам че това е последната глава защото вече го казах 102826191 пъти в другите си книги😂😂)*

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 17, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

All I want (Book 3)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang