?: ДЖЕС!
Аз: Какво пак?!
Обърнах се и този път на вратата стоеше Калъм. Затича се към мен и ме прегърна. Залитнах и се хванах за бюрото за да не падна.
Той: Боже Джес! Толкова много ми липсваше!
Аз: Има ли ти нещо?
Пипнах челото му да видя дали има температура.
Той: Нямам температура. - засмя се. - Хайде да отидем при другите.
Хвана ме подмишниците и ме задърпа но аз разбира се се съпротивлявах.
Аз: Калъм пусни ме!
Той: Няма.
Аз: Калъм!
Той: Пусни стола за да стане по-лесно.
Аз: Ще крещя!
Той: Мислиш ли че ме интересува?
Аз: КАЛЪМ!
Явно на него му писна и ме взе като булка. Започнах да викам и да размахвам крайници.
Аз: Пусни ме!
Чух само силен смях от него.
Аз: Кам ще ти пиша после!
Чу се само едно ,,Добре" от стаята. Явно беше затворил.
Аз: Ще те убия! Пусни ме! Калъм! Тъпако! Хууд!
Вече бяхме слезнали и той ме пусна да тупна на земята.
Хари: Звучахте все едно......
Аз: Не довършвай или ще му ядеш топките!
Посочих Кал. Погледна ме уплашено.
Кал: Защо моите?
Аз: Предпочиташ ти да ядеш неговите ли?
Люк: Защо по дяволите си говорите за топки?
Аз: Млъкни и ми помогни да стана.
Протегнах ръце във въздуха и направих кучешка муцунка. Люк се засмя и ми помогна да стана. В периферията си видях погледа на Арзалия върху мен и настръхнах.
Калъм: Споко Ар. Джес няма да ти го открадне.
Явно и той беше забелязал погледа й върху мен. Погледнах първо него. Гледаше я с мазна усмивка а тя от своя страна все едно щеше да го убие.
Тя: Я млъквай!
Каза го доста злобно. Не злоба подобна на моята тоест шеговита а онази гадната. Замълчах си и отидох да помогна на Крис с чантата преди Майк да е стигнал.*Тази глава стана по-къса от колкото исках но всъщност с нея исках да ви кажа нещо сега.
Да започнах сезона и имам идея но скоро идва учебната година и няма да имам време. Попринцип не правя бележки за такива неща. Но имам предвид че книгата е едва в началото а аз няма да съм редовна защото няма да имам голяма възможност. Още не знам какво ще е но предпочитам да предупредя от рано. Благодаря че отделихте време 💖
Ще гледам другата седмица евентуално да кача следващата глава.*
YOU ARE READING
All I want (Book 3)
RandomИма неща които ще се променят.... Не мисля да издавам повече? Това е трета част! Texting with Cameron Dallas (част 1) Let me Love you (част 2)