Хейли: Мина наистина фантастично! Благодаря ви!
Аз: Ще предам благодарностите ти на Хари като го видя.
Тя: Скоро ще заминавам за Ел Ей и наистина много се вълнувам!
Аз: Наистина се радвам за теб! Надявам се да си изкараш хубаво там и да намериш приятели. Може Шон да се сприятели с останалите от Magcon.
Тя: Дам. Ще ни запознае. Хайде аз ще затварям че вече много време говорим. Ще се чуем пак.
Аз: До скоро.
Затворих телефона и отидох да отворя вратата когато чух че се звъни. Там беше Кам.
Аз: Кам каква изненада! Влизай.
Той: Трябва да поговорим. Не искам да влизам вътре.
Аз: Какво е станало?
Той: Много си станахте гъсти с Хари.
Аз: Какво?
Той: Виждам ви колко често излизате. Колко ви е забавно.
Аз: Той ми е приятел! И ти излизаш с Махагани.
Той: Виждам го как те гледа.
Аз: Кам какво ти стана изведнъж?
Той: Защо не излизаш с Луи или Лиам или Зейн или останалите? Какво му е специалното на Хари? Знам и за целувката ви преди да се съберем.
Пак онази тъпа пицария. И като си помисля че Арзалия беше виновна.
Аз: Нека ти обясня!
Той: Било е преди да се съберем. Ако медиите го бяха публикували тогава аз нямаше да ти предложа. Знаеш ли от колко време ви следят. Има снимка на всяко ваше излизане сами. Как изведнъж започнахте да излизате преди две години? И защо не ми каза?
Аз: Кам между нас няма нищо!
Той: Спести си го. Искам да скъсаме.
Аз: Да скъсаме?
Той: Чу ме. Съжалявам. Дано запазим приятелски отношения.
Аз: Знаеш ли? Защо да съжалявам? Ти си този който ми няма доверие! Нали в една връзка трябва да си имаме доверие? И да се изслушваме? Е ти не го правиш! Не ме изслуша! Защо ли въобще трябваше да ти отговоря когато сбърка номера?
Той: Ами да не ми беше отговаряла!
Аз: Спокойно. Вече няма да ти отговоря. - вече говорех с тъжна нотка в гласа.
Той: Утре заминавам за Лос Анджелис. Не мисля вече да ти преча да развиеш връзката си с Хари. - и той започна да говори с по-мек и ръжен тон.
Аз: Сбогом Кам.
Затворих вратата преди да е казал нещо. Изтичах в стаята си и се заключих преди някой да си е дошъл и да ме е видял.
Изобщо не разбирам Кам. Защо ревнува от Хари? И то толкова много? Какво му пречеше? Медиите не са го увъртяли толкова много. Кам ги познаваше по-добре от мен. И знаеше че каквото и да напишат не винаги е истина. И защо ми го казва точно сега? Точно преди заминаването им в Лос Анджелис. Не знаех какво да мисля и какво да правя. Бях объркана. И ми личи нали?*Защо Софка не е на финал в Като Две Капки Вода? Исках тя да спечелилиииииииии❤❤ (щото ме размива..... Хареса ли ти мен😂✌
Вие за кой сте?*
BINABASA MO ANG
All I want (Book 3)
RandomИма неща които ще се променят.... Не мисля да издавам повече? Това е трета част! Texting with Cameron Dallas (част 1) Let me Love you (част 2)