Глава 14

325 27 1
                                    

Хари: Благодаря ти Джими. Ти си добър приятел.
Джими: Винаги за теб Харолд. Само ми кажи кога и машината ще спре.
Хари: Не забравяй да ги задържиш поне 5 минути там горе.
Джими: Онези двамата ли са?
Посочи ни Шон и Хейли които се смееха докато чакаха на опашката.
Аз: Крий се!
С Хари се скрихме зад една машина. Тук нямаше как да ни видят когато се качат. И ето че се качиха. Джими пусна машината и започнаха да се изкачват.
Хари: Още малко..... Още малко..... Още.... Спри!
И ето че спряха. Двамата бяха на най-високата точка. Сега всичко зависеше от тях. Стискахме палци всичко да мине добре. Изведнъж телефона ми звънна.
Аз: Ало.
Кристал: Арзалия излезе.
Аз: Какво?! Сега?! Къде?!
Тя: Подслушах разговора й по телефона. Отиде в лунапарка с кола. Но аз нямам нито кола нито знам къде е лунапарка.
Аз: Майк знае. Покани го на среща. Ще се опитам да намеря Арзалия. - обърнах се към Хари и започнах да говоря тихо. - Но първо трябва да се измъкна от Хари.
Тя: Ще ти пиша когато съм там.
Затвори. Ами сега? Арзалия определено ме затрудни. Не исках да зарежа Хари но май така щеше да стане. Отидох до него.
Аз: Хари.
Той: Да и аз мисля че се разбират добре.
Аз: Трябва да отида до тоалетната. Много много спешно. И може да се забавя.
Погледна ме сериозно и просто кимна. Изтичах по-надалеч за да се слея с тълпата и за да не ме видят влюбените в колелото. И телефона ми отново звънна.
Аз: Да?
Лоти: Разбрахме се да се видим!
Аз: Да Лоти знам извинявай. Просто изникна нещо спешно. А преди няколко секунди и второ нещо.
Тя: Някой се е забъркал в каша.
Аз: Може да се каже.
Тя: Защо тогава си в лунапарка?
Аз: Ама ти как?
Тя: Джес. Кажи ми истината.
Аз: Стой така.
Видях Арзалия и някакво момче.
Аз: Да ти обясня после?
Тя: Джес не....
Затворих. Звъннах на Крис.
Аз: Ти беше права.
Крис: Да знам!
Показа се зад мен и ме стресна.
Аз: Нали щеше да ми пишеш когато стигнете? И къде е Майк?
Тя: Видя Хари и отиде при него. И къде са папараците когато ни трябват?
Аз: Вече знем истината.
Крис: Ще ми се да не беше така.....
Аз: Ела.
Прегърнах я. Беше й тежко че приятелката й постъпва така.
Аз: Кога ще му кажем? И как?
Крис: Аз ще му кажа. Но няма да е сега. Нека бъде концентриран върху албума им. По-добре да му кажем когато го приключат.
Аз: Съгласна. А сега трябва да се върна при Хари защото Хейли и Шон скоро слизат.
Хванах Кристал за ръката и се затичаха е към Хари и Майк. Колелото тъкмо щеше да свали Шон и Хейли но ние стигнахме навреме и се скрихме.

*Щях да кача главата вчера вечерта но плановете ми се промениха.....*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now