Глава 13

412 43 2
                                    

Аз: Лоти! Той не трябваше да разбира!
Тя: Знам Джес знам! Но Фиби се изпусна! Уж й казах да не му казва.
Аз: Може да не е толкова зле. Просто му обясни ситуацията. Гаджето ти ще ти помогне.
Тя: Може би си права. Ще го измисля. Както и да е. При теб как върви? Как е връзката с Кам?
Аз: Супер. Вчера ходихме на кино.
Тя: На кой филм?
Аз: Лабиринта. Ходих да го гледам за втори път. Много обичам този филм! Но сега нямам търпение за Междузвездни войни!
Тя: Сигурна съм и за двете неща.
?: Джес!
Отворих вратата на стаята.
Аз: Лоти ще ти затварям защото ме викат. Да се чуем по-късно?
Тя: А защо направо не се видим.
Аз: Става. Ще се разберем. Чао.
Докато затварях телефона вече бях стигнала хола. Там бяха Лиам, Хари и Хейли.
Лиам: Оставям я на вас двамата да си свършите магията. Шерил ме чака. Успех.
Хейли: Благодаря ти отново Лиам.
Той се усмихна и излезе.
Аз: Какво трябва да правим?
Хари: Екипът ни отново се събира за любовни проблеми.
Аз: Трябва да си направим лого и тениски.
Той: Да трябва.
Хейли: Още съм тук.
Аз: Ще те сватосаме с Шон. Но ще бъде малко по-сложно.
Хейли: Как изобщо разбра?
Хари: То е очевидно скъпа. Хрумна ми идея!
Аз и Хейли: Слушаме.
Хари: Едно от най-романтичните места. Да заседнете на виенското колело. Тоест ще ви заведем на лунапарк.
Хейли: Няма ли да е подозрително ако сме само двамата.
Аз: Не. Всъщност да. Но ще увъртим. Ето какво трябва да кажеш по телефона.
Написах бележката и я подадох на Хейли. Хари се надвеси над нея за да прочете.
Хари: Съгласен съм.
Даде телефона на Хейли. Тя си пое дъх и звънна.
Тя: Здравей Шон. Да аз съм Хейли. -започна да чете бележката. - Миналия път когато излезнахме с Шерил и Лиам ми беше много забавно. Иска ми се да повторим. Но те ще са на среща. Можем да излезем двамата. В лунапарка. Довечера имаш ли време..... Наистина?! Супер! Не няма нужда да ме взи.... Добре добре. - отново погледна листчето. - В 19 ще те чакам пред нас. До тогава. - затвори телефона. - И сега какво?
Хари: Само се качете на колелото в 20. Останалото остави на мен.
Аз: Нас.
Той: На нас.
Аз: Благодаря.
Тя: Значи ще се видим тогава.
Аз: Ще ни видиш. Но по-добре Шон да не ни види.

*Ето че още една героиния реши да ме изненада за рождения ден и да се появи😂🔫*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now