Глава 9

451 50 3
                                    

Прибрах се и нямаше никой вкъщи. СУПЕР! Преоблякох се и сложих дънките на закачалката в стаята ми защото явно гущерът си ги беше харесал.
Аз: Какво ще те правя сега? - замислих се - Кевин харесва ли ти като име? Не че ще ми отговориш...... И как ще се грижа за гущер? Какво ядете? Какво пиете? Какви ги говоря? Вода естествено. Ъгх Бела щеше да измисли нещо! Бела..........
Когато се сетих за нея ми стана някак тъжно. Скарахме се по гаден начин с нея. Но сега не можех да го оправям. Трябваше да видя какво ще правя с този гущер. Така де Кевин. Какво ще правя с Кевин.
Аз: Трябва да ти спретнем къщичка!
Чух отваряне и затваряне на входната врата. Отидох да видя кой се е прибрал. Това беше Луи. Е при него не е точно прибрал. Просна се на дивана и изпуфтя.
Аз: Тежък ден?
Луи ме погледна.
Той: То си е тежък случай! Не бяха маникюри не бяха молове..... Ужас! Добре че ти не си такава!
Аз: Поласкана съм.
Той: Еее ти какво правиш?
Ами чудя се защо Кевин не отиде пак в къщичката на дървото а седи в джоба на дънките ми. И се чудя дали да не си го гледам защото с този гущер очевидно се харесахме.
Аз: Преди малко се прибрах.
Той: Може ли вода?
Аз: Окей.
Отидох в кухнята да му сипя чаша вода. Изведнъж чух писък. О не.... Взех парче хляб и отидох бързо до хола където Луи се чудеше да изхвърли ли гущера или да избяга.
Аз: Кевин!
Луи ме погледна странно а Кевин дойде като кученце на ръката ми.
Той: Какво по......
Аз: Ето ти водата.
Подадох му чашата.
Той: Джес какъв е този гущер?
Аз: Казва се Кевин.
Той: Джес какъв е този Кевин?
Аз: Много сладка история... Ще си вземеш ли водата? Чувствам се като Рей в края на седма част на ,,Междузвездни войни" която подава лазерния меч на Люк Скайуокър който не помръдва.
Той: Щях да си я взема и без това цялото разяснение.
Дойде и си взе чашата. Отпи и я сложи на малката масичка.
Той: И какво мислиш да правиш с..... Кевин?
Аз: Не знам. Привърза се към мен и през цялото време докато бях навън ми седеше в джоба. Дори не знам защо е влязъл в него.
Той: А къде го намери?
Аз: Не е важно това сега. Знаеш ли как се отглежда гущер?
Той: Да не би да съм имал? Нямаш ли къща за кукли някъде?
Аз: Защо къща за кукли?
Той: Не знам. Всички момичета като малки си играят с кукли и им трябват къщи за тях.
Аз: Знаеш ли? Ще свърши работа.
Той: Ами къде е?
Аз: На тавана......
Той: Ще искаш да дойда с теб.
Аз: Може би....
Въздиша и кимна. Сложих Кевин на рамото си и тръгнахме към тавана. Качихме се и се заоглеждах мислейки къде може да е. Видях къде са старите ми играчки.
Аз: Дръж Кевин.
Взех Кевин и го подадох на Луи.
Той: А не аз няма......
Аз: Казах да го държиш.
Луи въздиша и взе Кевин в шепата си. Аз отидох и разтършувах за къщата. Извадих я и се изкашлях заради прахта.
Луи: Приключихме ли?
Аз: Всички мебели са тук и принадлежностите за куклите също. Поне няма да се наложи и тях да търся. Хайде.
Слезнахме и отидох в банята да почистя къщата. Взех Кевин с мен защото Луи не искаше да остава сам с него. Почистих къщата и я занесох в стаята си. Кевин явно я хареса защото веднага се скри в нея.

*Болна съм😭😭😭😭😭😭*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now