Глава 12

419 42 2
                                    

Бела се прегръщаше с Нина и Кандис. Не я бях виждала от много време. Косата й беше доста по-дълга от последния път. Бети слезе внимателно от люлката и отиде да прегърне Бела. Аз бавно се доближих до тях. Бети задърпа Бела към мен. Тя също като ме се стъписа.
Тя: Знаех си че този ден все някога ще дойде.
Не й казах нищо а просто я прегърнах.
Аз: Липсваше ми!
Изненада се но ми отвърна.
Тя: Ти също.
Аз: Понякога ми се искаше да върна времето назад и да не се караме.
Тя: Като гледам не сме толкова скарани.
Отделихме се и седнахме на една пейка. Започнахме да си говорим оживени разговори. И мисля че отново се сближихме. Наистина ми липсваше. И стана толкова бързо.
Тя: Значи гущерът е твой?
Аз: Дам.
Тя: И как така попадна в теб?
Аз: Всичко започна с един бой с храна рано сутрин....
Тя: Знаеш ли не искам да знам.
Двете се засмяхме.
Аз: А какво става с Тори?
Тя: Премести се в Ню Йорк. После се запознах с Кан и Нина на едно парти. Тоест те дойдоха да говорят с мен защото ме разпознаха. И се сприятелихме.
Аз: Сприятелила си се с фенки?
Тя: Стриятелих се с фенки. Да. Но двете са страхотни приятелки! Не мога да го отрека.
Аз: Това е страхотно!
Тя: Хей може ли да си кажеш номера защото съм с нов телефон и пак трябва да си въвеждам номерата?
Дадох й номера си. Нямаше нужда да взимам нейния защото го имах. Стана късно затова трите решихме че трябва да си вървим. Този път нямаше кой да ме закара затова си хванах такси. Прибрах се и беше тъмно. Светнах лампата. Люк се беше облегнал на рамката на вратата водеща към кухнята.
Аз: Боже Господи изкара ми акъла! Защо седиш в тъмното?!
Той: Реших да има малко драматичен ефект.
Аз: Е получи ти се. Сам ли си? Или да чакам и други изненади?
Той: Да и да.
Аз: Какво си направил?
Той: Аз нищо.
Аз: Ами освен да отида да се заключа в стаята си на безопасно защото ме плашиш.
Той: Първо трябва да те питам нещо.
Хвана ми ръката и ме поведе към хола.
Аз: Ау ау ау ау стискаш силно.
Стигнахме в хола и ме просна да седна на дивана. Отиде до телевизора докато а аз следях всяко негово движение имайки чувството че се е напил от скука. Не че не се е случвало и преди. Подаде и ми показа нещо на телефона си.
Той: Кога се сдобри с Бела?
Аз: Ти сериозно ли? И кога медиите разбраха? - Люк ме погледна. - Срещнахме се днес. Но защо трябва да ти давам отчет?
Той: Защото имам чувството че го правиш заради Арзалия.
Аз: Тя какво общо..... Мислиш че се сдобрявам с бившата ти за да накарам сегашната ти да ревнува? Люк не е вярно. Виж. Просто се срещнах с едно малко момиченце. То искаше да ме запознае с бавачката си Кандис. Тя беше довела приятелките си Нина и Бела. Арзалия няма нищо общо.
Той: Фактите говорят друго....
Аз: Ти наистина ли мислиш че съм такъв човек?
Той: Не но..... защо не се разбираш с нея?
Аз: Имам си причини.
Той: Какви?
Аз: Вече не дадох ли предостатъчно обяснения?
Той: Защо не ми кажеш?
Аз: Защото няма да ми повярваш.
След това ми изказване се качих в стаята си. Реших да пиша на Бела.

*Спазих си обещанието😇😇*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now