Глава 16

266 27 5
                                    

Не мислех да си пропилявам деня заради Кам затова се уговорих с Лоти. Иначе щеше да ме убие. Докато вървях до уговореното място звъннах на Наш защото знаех че той няма работа.
Той: Хей Джес здравей. Как си?
Аз: Добре съм благодаря. Ти как си какво правиш?
Той: С Шон гледаме филм. И съм добре.
Аз: Супер! Кой филм гледате?
Той: Честно? Нямам представа...
Аз: Много си зле.
Засмяхме се.
Той: Шон иска да те чуе.
Шон: Здрасти Джес. Съжалявам за случката с Камерън. С Наш опитахме да му обясним. Хейли също се опита да помогне.
Аз: Няма проблем. Просто не ни е било писано. Не ми се говори за това.
Той: Добре. Няма да ти говорим за това.
Наш: Пусни я на високоговорител.
Шон: Готово. Сега и двамата ще можем да говорим.
Аз: Кам не е там нали?
Наш: Не. Спокойно. Излезе някъде навън. Шон спри да си тананикаш до ухото ми! Ще те прасна!
Шон: Но май измислих мелодия за песен!
Наш: Добре запиши си я. Само не ми свири до ухото. Дразнещо е.
Чуха се разни листи и щракане на химикалка. Явно Шон наистина беше измислил нещо.
Вече виждах Лоти в далечината. Тя се огледа и ме видя. Тръгна към мен.
Аз: Момчета. Ще ви затварям защото имам уговорка. Исках само да ви кажа едно последно чао и приятно пътуване.
Шон: Как така последно?! Ще си пишем и ще си говорим по телефона! С нас не си скарана и не си ни казала сбогом!
Аз: Добре де. Такъв е израза.
Наш: Добре Джес. Надявам се да се чуем скоро. И хей светът не е чак толкова голям. Можем да се видим отново. А и ние отскачаме в Лондон често. Хайде до скоро.
Затвори телефона. Прибрах го в джоба си и отидох при Лоти.
Тя: Ти се сети че съществувам.
Аз: Стига де случи се само един път.
Тя: Няма да повярваш кой видях. Ела.
Задърпа ме на някъде. Отидохме до едно кафене и седнахме на една маса. На нея имаше русо момиче. Беше сложило голяма шапка така че да не могат да я разпознаят. Но аз я разпознах още когато заговори.
Тя: Не съм те виждала отдавна Джес.
Аз: Здравей Тейлър.

*Цяло лято ме нямаше знам. Но вече съм тук. Взех си една почивка от това. Ще се опитам да кача следващата глава скоро защото наистина не качвах мн дълго за което СЪЖАЛЯВАМ*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now