Глава 6

518 56 5
                                    

Седях вече един час в леглото си цъкайки на телефона. Не ме съдете не се бях наспала но не можех да заспя отново. Кого залъгвам аз кога съм се наспала? Реших най-сетне да стана и извърших сутрешните си процедури. Няма нужда да ви обяснявам. Слезнах долу и гледката беше...... Доубре....... Хола беше малко преобърнат и всички се криеха зад мебелите. Аз това няма да го чистя после. Седях на стълбите и гледах надявайки се да съм незабележима. Но уви не бях. Някой ме уцели с...... торта? Избърсах я от лицето си с ръка и видях Лоти как се смееше. Тя пък какво прави тук? Изведнъж някой ми сложи голяма купа на главата и ме задърпа нанякъде.
?: Спасителна операция!
Добре дочух че това беше Хари. По едно време спря да ме дърпа и ме бутна на една възглавница на пода. Отместих купата от очите си. Бяхме зад преобърнат фотьойл. Поне бяхме добре скрити. Хари беше с тенджера на главата.
Хари: Радвам се че дойде!
Аз: Добро утро. Виждам че няма закуска.
Той: Всъщност имам хранителни запаси които не са оръжие.
Подаде ми няколко бисквити.
Аз: Мерси. - взех една и отхапах - Та може ли да ми кажеш какво става тук?
Той: Бой с храна.
Като каза това хвърли нещо по останалите.
Аз: Очевидно. - извъртях очи и пак отхапах.
Той: Не знам как стана. Дойдох по-късно. Знам че някой беше донесъл храна в повече и решихме да я изразходваме така защото е твърде много за да я ядем.
Аз: Това е огромно количество ненужна храна. Не ми се яде повече.
Подадох му бисквитите. Остави ги някъде настрани.
Той: Супер. Сега ми помогни. Ето ти провизии.
Подаде ми ,,провизии".
Аз: Чакай чакай чакай.
Той: Моля те де. Аз съм сам.
Направи кучешка муцунка.
Аз: Чакай по двойки ли сме?
Той: Да. Найл е с Люк. Кал със Зейн. Лиам с Аш. Майк с Крис.
Прекъснах го.
Аз: А Арзалия къде е?
Той: Първо аз няма да съм с нея! - направи някаква странна неодобрителна физиономия което ме накара да се засмея - Второ не знам къде е. Ол забравих. Луи е с Лоти.
Аз: Лоти.....
Сбръчках вежди и погледнах към скривалището й с Луи.
Той: Е. С мен ли си?
Аз: С теб съм. Имам да отмъщавам.
Потърках ръце. И забавата започна. Започнах да целя..... Общо взето който ми попадне. Да видим колко съм точна. И така уцелих няколко човека. Прицелих се към Майк и метнах храната но се оказа че и Хари се е целел към него. Е двойна изненада. Дадохме си пет и продължихме. Видях как Лоти се пресягаше да вземе парче торта и реших да действам. Уцелих я по главата от което се стъписа. Погледна ме а аз се засмях на видя й. И така половин час се целехме с храна.

*Искам и аз такава сутрин честно казано 😂😂. Написала съм няколко глави и тези дни ще ги публикувам докато имам възможност и знам какво да напиша.*

All I want (Book 3)Where stories live. Discover now