Επιστροφή

321 34 16
                                    

Η Δανάη άνοιξε αγουροξυπνημένη τα μάτια της για να αντικρίσει το πρόσωπο της Χρυσαυγής που βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από το δικό της, η οποία ήταν και αυτή ξύπνια και παρατηρούσε με το πιο στοργικό βλέμμα.

"Είσαι τόσο όμορφη..." ψιθύρισε η Δανάη.

"Μην μιλάς." Είπε παιχνιδιάρικα η Χρυσαυγή κάνοντας νόημα με το δάχτυλό της στην κοπέλα μπροστά της για να σταματήσει να μιλάει και να απολαύσει την στιγμή. Λίγα λεπτά αργότερα, η τελευταία κοίταξε το χρωματιστό ρολόι που βρισκόταν πάνω στο κομοδίνο της Δανάης.

10:58

"Όλοι θα έχουν ξυπνήσει τώρα...", σκέφτηκε η Χρυσαυγή, νιώθοντας την καρδιά της να χτυπάει πιο γρήγορα από το άγχος για το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Έδωσε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο της μαυρομάλλας κοπέλας που πήρε αμέσως ένα λυπημένο ύφος. Άρχισε να ντύνεται όσο πιο αργά μπορούσε, για να μπορέσει να μείνει ακόμη περισσότερο στο δωμάτιο της αγαπημένης της Δανάης. Η τελευταία, την παρατηρούσε σχολαστικά, νιώθοντας τα μάτια της να
βουρκώνουν. Και οι δύο κοπέλες γνώριζαν πως ίσως να μην ξαναέβλεπαν ποτέ η μία την άλλη. Πως ίσως η αγκαλιές και τα φιλιά που έδωσαν αυτό το βράδυ, οι αναμνήσεις που συγκέντρωσαν μαζί, να είναι και οι τελευταίες τους. Πως το σύντομο αλλά πανέμορφο αυτό ταξίδι να έφτασε στο τέλος του.

Όταν λοιπόν η Χρυσαυγή ήταν έτοιμη να φύγει, έμεινε για λίγη ώρα να κοιτάζει την Δανάη στα μάτια προσπαθώντας να κρατήσει τα δάκρυα της. Από την άλλη, τα γαλανά μάτια της Δανάης είχαν αρχίσει να απελευθερώνουν ασταμάτητα δάκρυα και ακούγοντας τους λυγμούς που έβγαιναν μαζί με αυτά, η Χρυσαυγή λύγισε και αυτή, γονάτισε δίπλα από την μεριά του κρεβατιού όπου είχε ξαπλώσει η πανέμορφη Δανάη, την αγκάλιασε σφιχτά και τα δύο κορίτσια έμειναν για αρκετά λεπτά, αμίλητα, με το μόνο πράγμα που ακούγεται να είναι οι λυγμοί από το κλάμα τους.

"Μην με ξεχάσεις ποτέ; Μ' ακούς;" είπε η Χρυσαυγή με την φωνή της να σπάει από το κλάμα.

"Ούτε συ." Απάντησε η γαλανομάτα κοπέλα, η οποία άρχισε να κλαίει ακόμη περισσότερο.

Αφού πέρασε αρκετή ώρα με τα δύο κορίτσια αγκαλιασμένα, η Χρυσαυγή αναγκάστηκε να σπάσει την γερή αυτή αγκαλιά, καθώς η ώρα περνούσε και θα έπρεπε να επιστρέψει στο σπίτι. Τοποθέτησε απαλά τα χέρια της στα υγρά από τα δάκρυα, μάτια της Δανάης και κόλλησε τα χείλη της πάνω στα δικά της παθιασμένα για ένα τελευταίο φιλί, προσπαθώντας να πάρει λίγη ακόμη δόση από την Δανάη , για να μην επιτρέψει ποτέ στον εαυτό της να την ξεχάσει.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Aug 16, 2017 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Μή Φύγεις Ποτέ {girlxgirl}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant