Κεφάλαιο 4

147 24 2
                                    


  Με πλησίαζε όλο και πιο πολύ μέχρι που κόλλησε τα σώματα μας στον τοίχο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κουνηθω.

Και τώρα τι κάνουμε? Αναρωτήθηκα.

Πριν προλάβω να ολοκληρώσω η πόρτα του δωματίου άνοιξε και μέσα μπήκε ένας άντρας με πλούσια ρούχα και ενα στέμμα να του στολίζει το κεφάλι και υπέθεσα πως αυτός θα είναι ο βασιλιάς.

Βασιλιάς:"γνωριστηκατε, γνωριστηκατε?!''

Λούφι:"δυστυχώς''

Lusi:"εε!  Τώρα προσβληθικα!'' Είπα δήθεν ενοχλημένη.

Βασιλιάς:"Λοιπόν, το δωμάτιο σας είναι έτοιμο, πρέπει να πάτε να κοιμηθείτε γιατι αυριο θα γινει γιορτη προς τιμήν σας''

L:"Μπα! Θα μας τιμησουν κιολας, εγώ παντος στο ίδιο κρεβάτι με αυτόν δεν κοιμάμαι !''
τόνισα.

Λ:"γιατί νομίζεις πως εγώ θέλω να κοιμάμαι με μία τόσο αντιπαθιτικια! ?''

Βασιλιάς:"Αρκετά! ! ! Θα κοιμηθείτε μαζί! Τέλεια και παύλα! Ξεστραβοθιτε τώρα έξω''

Λ:"μα, πατέρα-''

Βασιλιάς:"είπα και ελαλησα!Έξω!  ''

Αρχίσαμε να περπατάμε προς την πόρτα σέρνοντας τα πόδια μας .

     £% £% £% £% £% £% £% £

(Στο δωμάτιο)

Σταθήκαμε ο ένας τον αλλον και είπαμε ταυτόχρονα
:" εγώ κοιμάμαι στο κρεβάτι! ''

L:"εγώ κοιμάμαι στο κρεβάτι! Εσύ θα κοιμηθείς κάτω''

Λ:"Καλέ πριτσ! Που νομίζεις ότι θα κοιμηθείς στο κρεβάτι ΜΟΥ!
Δεν φτάνει που ήρθες και μου χαλάς την ηρεμία μου, διαταζεις και από πάνω! ''

L:"Δυστυχώς δεν με ρώτησαν πριν με αρπάξουν και επίσης ένας άντρας παραχωρεί το κρεβάτι σε μία κυρία, ένας λόγος παραπάνω να πάρω το κρεβάτι!''

Λ:"Ακριβώς! , μόνο που εσύ δεν είσαι κυρία''

L:"θα σου'λεγα μια λέξη τώρα αλλά έχε χάρι που νυστάζω.Αφού λοιπόν απεχθειομαστε παντελώς και κανένας από τους δύο μας δεν θέλει να αποχωριστεί το κρεβάτι, θα διαχωρίσουμε το κρεβάτι στη μέση έτσι ώστε να είμαστε εντάξει''

Λ:"Τέλεια ιδέα! Τι θα βάλουμε όμως για να το διαχωρίσουμε? ''

L:"με αυτό το κυκλικό μακρόστενο μαξιλάρι! ''

Λ:"ωρεα, αλλά μην προσπαθησεις να μου κανείς κάτι την ώρα που κοιμάμαι.Το ξερω οτι ειμαι πολυ ομορφος και με ζητανε πολλες αλλα πρεπει να συκγρατιθεις''

Στο βυθό της θάλασσαςWhere stories live. Discover now