Κεφάλαιο 15

132 11 7
                                    


''Δεν εννοούσα αυτό! Προστειχο μυαλη! .Λοιπόν! Άκου τι θα κάνουμε!..... ''

.
.
.
.
.
.
.
Όλοι είναι εδώ! Η αίθουσα είναι γεμάτη,ο λου στεκοταν ορθιος διπλα στον γοργονοπαπα, η τούρτα στη θέση της και οι γονείς του Λου με ένα χαμόγελο στα χείλη αγονιωντας να δουν τη νύφη!

Ξαφνικά η πόρτες άνοιξαν και η πανέμορφη νύφη εμφανίστηκε!
-Δηλαδή εγώ-
Και η μελωδία του γάμου αντιχισε σε όλο το κάστρο! , σε όλον τον ωκεανό
-μέχρι και μπουρμπουλήθρες έβγαζε!-

Είχα ένα λευκό πέπλο το οποίο ήταν μπροστά στη μούρη μου και έφτανε μέχρι τους ώμους μου.
Ναι σωστά διαβάσατε!
Φορούσα πέπλο, (όχι κανένα τούλι,) και δεν έβλεπα την τυφλα μου! Είχα συνεννοηθεί με δύο γοργόνες να με κρατάνε αλλά όπως φαίνεται, μόνη μου θα διαβω το υπέρλαμπρο αυτό χαλί!

Άρχισα να περπατάω, μέχρι που έφτασα στο προορισμό μου.

''Ναι δέχομαι! -πάμε να φύγουμε τώρα! ''Έπιασα τον Λου από τον γιακά και τον τραβουσα.

Λ:"ε Lusi! ''

''Τι? ''

Λ:"Τον Πάπα θα παντρευτείς? ''

''Ε? Γιατί ακουγεσαι μακριά? ''

Λ:"Γιατί είμαι μακριά!..πάτερ φέρτε την πείσω! ''

Ο παπας με έφερε πίσω και άρχιζε να μιλάει τα δικά του-και ξέρετε! αυτά πιάνουν για μία ώρα-

Οσην ώρα λοιπόν αυτός μίλαγε εγω μιλούσα ψιθυριστα.

''Δε μου λες! Αφού μπορεί να μιλήσει, γιατί δεν με σταμάτησε από την αρχή? ''

Λ:''Γιατί? Τον άφησες? ''

''Πφφ σκατα! ''

Λ:"ακουγεσαι! ''

''Δε με νοιάζει! ''

Λ:"Δε μου λες έχεις τρελαθεί? Τι είναι αυτά που κάνεις! ?''

''Χμχχαα δεν έχεις δει τίποτα ακόμα! ''

Λ:"τι εννοείς! ?''

Π:"Αγαπητέ Λουφι! Δέχεσαι την Lusi για νομιμη σύζυγος σου? ''

Λ:"δέχομαι! ''

Π:"και εσύ Lusi-''

''Αγαπητή! Αγαπητή lusi! Διόρθωσε το! ''

Π:"ε Αγαπητή Lusi δέχεσαι τον  Λουφι για νόμιμο σύζυγο σου? ''

''Χμμ...για να σκεφτώ! ''

Λ''σοβαρά τώρα! ?''

''Σσσσ σκέφτομαι!  Μη με διακόπτης όταν σκέφτομαι ...λοιπόν! .................''

Στο βυθό της θάλασσαςWhere stories live. Discover now