Κεφάλαιο 6

147 21 16
                                    


Αφιερωμένο στηνuser73566842
;)

  Όλοι στο βασίλειο είναι σαν βρεγμενες πάπιες, ο Λουφι και η Λούσι είναι σαν κοτόπουλα που πάνε για σφαγή και ο βασιλιάς είναι έξαλλος! xo
Τραγικό? ΔΡΑΜΑ

Ο βασιλιάς μας απομόνωσε σε ένα δωμάτιο σκοτεινό και μόλις άνοιξε τα φώτα είδα καθαρά το δωμάτιο αυτό.
Μόνο μία λέξη μπορεί να χαρακτηρίσει το δωμάτιο αυτό:
Άδειο. Το μόνο που εχει είναι τεράστια παράθυρα και τεράστιες κουρτίνες σε όλο τον χώρο.

Βασιλιάς:"μπορώ να μάθω τι σκατά κάνατε! ?''

Λούφι:"Αυτή το άρχισε! ''

Λούσι:"μμννν κλάψε κιόλας,..βλαμενο! ''το τελευταίο το μουρμούρισα αλλά μάλλον το άκουσε γιατί με κοίταξε με δολοφονικό βλέμμα.

Βασιλιάς:"αλήθεια είναι Λούσι?  Εσύ το άρχισες? Τι του είπες? ''

Λούσι:"Μαλακιες λεει ο γιός σας όπως πάντα, αλλά δεν κάθομαι να ασχολιθω με τις κουταμαρες του! Πρώτα απ'όλα αυτός με προκάλεσε και μετά εγώ του έριξα την τούρτα στην μούρη, πράγμα που το ευχαριστήθηκα ;)''

Βασιλιάς:"τι ακριβώς σου είπε!''

Λουφι:"μα πατέρα! Βλακείες λεει ασε-''

Βασιλιάς:"Σιωπή! Μιλάω με την μέλλουσα νύφη μου ε σου! Με μπερδεύεις και έχω χάσει τα λόγια μου! ''

Ντα φααακ! Οκ αυτό ήταν λίγο απότομο αλλά ντάξει μωρέ θα μπερδεύτηκε.

Βασιλιάς:"πες μου Λούσι''

Λούσι:"Με αποκάλεσε πόρνη! ''

Βασιλείας :"Λούφιιιι! ! !''

Λουφι:" μα-''

Βασιλιάς:"μακαρόνια! Σιωπή! Στο δωμάτιο σου τώρα! ''

Βγήκαμε έξω και ο Λουφις πηγενε προς το δωμάτιο οταν ξαφνικά ο πατέρας του τον σταμάτησε.

Βασιλιάς:"ε είπα στο δωμάτιο σου όχι στο δωμάτιο της Λούσις! ''

Γυρίσαμε απότομα να τον κοιτάξουμε! Τι εννοούσε?

Λούσι:"θέλετε να πείτε ότι δεν θα κοιμόμαστε μαζί?''

Βασιλιάς:"ναι, μέχρι να τα βρείτε θα είστε χωριστά! ''

Ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου .

Λούσι:"μην ανησυχείτε δεν θα τα βρούμε πότε!  Εε εννοώ θα προσπαθήσουμε να συμφιλιωθούμε  ''

Βασιλιάς:"ωρεα τώρα πηγαίνετε! ...α! Και Λούσι! Ότι θες θα με βρεις στο τέλος του διαδρόμου''είπε κλείνοντας  μου το μάτι.

Στο βυθό της θάλασσαςWhere stories live. Discover now