Προχωρούσα στον μεγάλο διάδρομο για να παω στην μεγάλη εκείνη αίθουσα όταν το μάτι μου έπεσε σε έναν μικρό μεν διάδρομο αλλά είχε κάτι το ελκυστικό που με τράβηξε να μπω μέσα.Ο διάδρομος αυτός εινα σκοτεινός και είχε μικρά φωτάκια το οποίο σου εδεινε την αίσθηση ρομαντισμού αλλά και τρόμου ταυτόχρονα.Είναι ένας στενός και μικρός διάδρομος που είναι μόνο 2 μέτρα πράγμα που με παραξένεψε γιατί είναι ο μόνος διάδρομος ο οποίος είναι αλλόκοτος.Στο τέλος του διαδρόμου υπάρχει μια πόρτα διαφορετική με όλες τις άλλες .Ε δε θα πειραζε άμα αργουσα λιγουλάκι. ;)
Προχώρησα στον διάδρομο μέχρι που έφτασα μπροστά στην πόρτα.
Έπιασα με το χέρι μου το χερούλι της πόρτας και το κατέβασα αργά και τότε συνιδιτοποιησα κατι!
*τύμπανα στο background*
Κυρίες και κύριοι ..είναι κληδομενα!Κοινό:"Ουαου τι μας είπες! ''
Χωρίς να χανω χρόνο πηγενω κατευθείαν στην αίθουσα όπου όλοι με περίμεναν για να ξεκινήσει η γιορτή.
Μπροστά βρίσκονται Τρεις τεράστιες καρέκλες από τις οποίες μπορούσες να δεις όλη την αίθουσα. Σε αυτές έκατσα εγώ, ο Λουφις και ο βασιλιάς και τοτε άρχισε η γιορτή.Λ:"Έχεις αγόρι? ''Ειπε κοιτάζοντας μπροστά.
L:"και αν έχω, εσένα τι σε νοιάζει? ''
Λ:"δεν με ενδιαφέρει! ''
L:"ότι πεις''είπα αδιάφορα
Λ:"ούτος ή άλλος εγώ δεν ενδιαφέρομαι να μάθω πράγματα για μια ΠΟΡΝΗ''
Πως με αποκάλεσε?
Εκείνη την στιγμή έφεραν την τούρτα μπροστά μας .
L:"ω πέθανες'' αρπαξα με το δεξί μου χέρι την τούρτα και το πατηκοσα στη μουρι του.
Όλοι σταμάτησαν να μιλάνε και στράφηκαν σε εμάς.
Ο Λουφι καθάρισε τα μάτια του και πήρε το κρασί και το έριξε όλο πάνω στο κεφάλι μου .
Ώστε έτσι ε?
L:"πόλεμο θες? Πόλεμο θα πάρεις! ''
Πιστεύω πως όλοι ξέρουμε τι θα ακολουθεισει ...μετά από 1 λεπτό. ...
Στην αίθουσα χαμός!
Ο ένας έριχνε στον άλλο ότι έβρισκε, έβλεπες τούρτες και φαγητά να εκτοξεύονται ένα μέτρο μακριά, ο μόνος που δεν είχε πάρει μέρος στο παιχνίδι είναι ο βασιλιάς. Όσο για μένα και τον Λουφι, δεν βλεπομασταν
Κυριολεκτικά! Εγώ είμαι από πάνω μέχρι κάτω βουτηγμένη στο κρασί που έχω πατατες και κοτόπουλο πάνω στο κεφάλι μου και ο Λουφις είναι από πάνω μέχρι κάτω πασαλιμενος με τούρτα περιτιλιγμενος με σοκολάτα.Καθώς ο βασιλιάς φωναζε να σταματήσουν ενα μήλο προσγειώθηκε στο στόμα του.Όλοι σταμάτησαν-
Ο βασιλιάς έβγαλε το μήλο από το στόμα του με οργή.
Βασιλιάς:"έπρεπε να μου πετάξετε το μήλο για να σταμάτησε? Όσο για εσάς''στράφηκε σε εμάς.
''Ελάτε μαζί μου, ΤΏΡΑ! ''6^/^/^6//5$/55$$55$$5/
Ψηφίστε & σχολιάστε
Να έχετε μια Τέλεια μέρα ♥Ββ γλυκουλια μου ^^
YOU ARE READING
Στο βυθό της θάλασσας
Science FictionΤην δεκαετία του 1862 ζούσε ενα 16χρόνο κορίτσι μαζι με τους γονείς της ωρεα και αρμονικά. Μια μέρα όμως ο πατερας της φεύγει για ένα ταξίδι με το πλοίο, η μικρή 16χρόνη τον ακολουθεί μπαίνοντας μέσα σε ενα βαρελι με φρουτα. Όταν το πλοίο φτάνει σε...