What's up dudes? ;)
Χεχε ναι παιδιά θα δώσω το lower 10 Ιουνίου και είπα να εξασκηθω λιγάκι ^^*κοινό:"χεστικαμε! Το κεφάλαιο μας, ΤΏΡΑ! ''*
ΟΚ, οκ
£~£~£~£~£~£~£~£~£~£Όσο πιο πολύ το πλησιάζαμε τόσο πιο πολύ το έβλεπα καθαρά.
Το μέρος αυτό σε τρόμαζε, έβλεπες ένα μεγάλο μαύρο κυκλικό πράγμα που δεν ξέρεις τι είναι. Σου δινει την αίσθηση ότι είσαι μέσα σε έναν μεγάλο λακο, τόσο σκοτεινά!Μέσα σε αυτόν τον κύκλο υπάρχουν αριστερά και δεξιά μεγάλα παγόβουνα, τα όποια μόλις αρχιζαμε να τα προσπερνάμε.
Εγώ είχα ανέβει πάνω σε αυτόν που ανεβάζει την σημαία! Ναι τόσο ψηλά! Τον εδιωξα απο εκει και κρατιωμουνα γερα απο το ξυλο .Χεστικα πάνω μου οκ!?
Άμα το βλέπατε και εσείς έτσι θα κάνατε. Καλά μπορεί οχι ακριβώς έτσι αλλά--λέμε τώρα.Ξαφνικα θυμήθηκα κάτι!, η μητέρα μου μου είχε πει ότι πρέπει να ξεπερνάμε τους φόβους μας και ότι όποτε φοβηθώ να κλείσω τα μάτια μου και να τραγουδήσω το τραγούδι της που πάντα μου τραγουδούσε πριν κοιμηθώ. Έκλεισα τα μάτια μου και αρχιζα να τραγουδάω.
''Έχεις πολύ ωρεα φωνή''άκουσα μια φωνή από δίπλα μου να μου λέει όταν τελείωσα να τραγουδάω και τιναχτηκα στον αέρα.
''Οο Θεέ μου Hana με κοψοχολιασες''
Hana:"συγγνώμη αλλά έχεις πολύ ωρεα φωνή! Υπερβολικά πολύ ωρεα φωνή. Και αυτό το τραγούδι ...το τραγουδουσες λες και το ζούσες, λες και σου είναι κάτι πολύτιμο! ''
''Ευχαριστώ, η αλήθεια είναι πως όντως είναι κάτι πολύτιμο! Αυτό το τραγούδι είναι της μητέρας μου.''
Hana:"και--αα εε συγγνώμη πρέπει να φύγω τώρα, τα λέμε''
''Μμ ββ''
Καθόμουν εκεί όταν άκουσα μια ....κραυγή? Ουρλιαχτό ή μάλλον ουρλιαχτά και προερχοντουσαν από γυναίκες! Φρυκαρα! Στην αρχή νομιζα πως θα ηταν οι επιβάτες και ήμουν σε φάση 'Τώρα βρήκαν να γεννήσουν? '
Αλλά καμία επιβατισα δεν είναι έγκυος και οι φωνές βγαίνουν από τα παγόβουνα. Τι στον κορακα, παραισθήσεις έχω?Ω για δες μια γοργόνα!
Ω για δες δύο γοργόνες!
Ω για δες έχει γεμίσει ο τόπος από γοργόνες!
*face palm*.....
Τώρα είμαι σίγουρη ότι έχω παραισθήσεις! Και θέλω επειγοντος γιατρό!Τότε άρχιζαν να βγάζουν κάτι παράξενους ήχους φωνάζοντας και τραγουδιστωντας ταυτόχρονα.
Βγήκαν όλοι από τα δωμάτια τους και άρχιζαν να κατευθηνωντε προς την θάλασσα.Σαν υπνοτιζμενοι προχωρούσαν το ίδιο και ο πατερας μου .Έτρεξα σφαίρα στον πατέρα μου και προσπαθούσα να τον σταματήσω! Μάταια όμως, ήταν σαν να προσπαθούσα να κουνισω αγαλμα.
Τότε μου ήρθε μια ιδέα!
Εσκησα δυο μικρά μέρη από τα μανίκια μου, τα έκανα μπαλάκια και τα έβαλα στα αυτιά του πατέρα μου και συνήλθε.
Πήγαμε να φύγουμε οταν ξαφνικά κάποιος μου έπιασε το πόδι! Δεν γύρισα να δω απλά κατευθείαν πήρα ένα σακί που ήταν δίπλα μου και το πέταξα με δύναμη πίσω, ξέφυγα και αρχίσαμε εγώ με τον πατέρα μου να Βάζουμε σε όλους βαμβακια στα αυτιά .Παρατήρησα ότι εμένα δεν με επηρέασε! Αλλά γιατί?Είδα την Hana να έρχεται προς το μέρος μου με βαμβακια στα αυτιά.
Hana:"αα Hana! Εδώ είσαι νόμιζα ότι--''
Εκείνη την στιγμή μου έπιασε το κεφάλι και με φίλησε στα χείλη. Μετά κάνοντας μου τρικλοποδιά πέσαμε και οι δυο κάτω στην θάλασσα.
Με άφησε και είδα ένα τσούρμο γοργόνες να έρχονται κάτα πάνω μου και αρπάζοντας με, με οδήγησαν στο πάτο της θάλασσας.Προσπαθούσα να ξεφύγω και παράλληλα κρατούσα και την αναπνοή μου, μέχρι που δεν άντεξα άλλο και αφέθηκα.
Αυτό ήταν το τέλος μου παίδες!
Πεθαίνω! Πεθαίνω!-Όπα κάτσε ...αναπνέω! αναπνέω? Χευ αναπνέω! Πως γίνετε αυτό?Μόλις με άφησαν να καθήσω κάτω ήρθε μπροστά μου η Hana με ....ουρά??? Από που ξεφιτροσε αυτή η ουρά? Αχ θα τρελαθώ! Πείτε μου πως είναι ένα όνειρο!
''Χευ τι σκατα? Απετω εξηγήσεις! ''
Hana:"έπρεπε να σε φιλήσω για να μπορείς να αναπνέεις κάτω από το νερό''
''Εμένα με ρώτησες? ''
Hana:"δεν χρειαζόταν! Σε θέλει ο αρχηγός μας και πρέπει να σε πάμε σε αυτόν''με έπιασαν και άρχιζαν να με πηγενουν όλο και πιο βαθιά.
''Εε περιμεντε! Τι θα γίνουν οι γονεις μου? Τι θα γίνουν οι φίλοι μου? Θα πάθουν κατάθλιψη χωρίς εμένα, αα αφήστε με.''
₩|₩|₩|₩|₩|₩|₩
Ψηφίστε & σχολιάστε♥
Να έχετε μια Τέλεια μέρα!
Ββ γλυκουλια μου ^^
YOU ARE READING
Στο βυθό της θάλασσας
Science FictionΤην δεκαετία του 1862 ζούσε ενα 16χρόνο κορίτσι μαζι με τους γονείς της ωρεα και αρμονικά. Μια μέρα όμως ο πατερας της φεύγει για ένα ταξίδι με το πλοίο, η μικρή 16χρόνη τον ακολουθεί μπαίνοντας μέσα σε ενα βαρελι με φρουτα. Όταν το πλοίο φτάνει σε...