epilog 3/4

345 31 8
                                    


Pohled Sáry:

Od té doby, co mi přišla ta zpráva od Marka nad ním pořád přemýšlím a uvědomila jsem si, že ho pořád miluju. Zvedla jsem se z gauče a vyrazila rychlostí světla za ním. Dorazila jsem před barák a zazvonila, otevřel mi během chvilky. Když mě uviděl byl překvapený ,, Ahoj můžu dál?" ,, Jasně pojď". Sedli jsme si do obýváku a já spustila ,, Marku od chvíle, co jsi mi napsal tu zprávu jsem na to nemohla přestat myslet a teď jsem tady proto abych ti dala odpověď" odmlčela jsem se a počkala až to vstřebá. ,,A ta odpověď zní?" zeptal se s mírným strachem v hlase. ,, Odpověď zní ano" řekla jsem a čekala jak zareaguje. Překvapením vydechl, nevěřícně se na mě podíval a nebyl schopný slova. Když z něho ten údiv opadl, tak mě políbil. Chvíli jsme se líbali a pak mě vzal do náruče a nesl do ložnice. ,, Miluju tě Marku" řekla jsem když mě vynášel po schodech. ,, Taky tě miluju Sáro". Dlouho mi trvalo než jsem si uvědomila že on je ten pravý ale teď už to vím a nikdy ho neopustím....

Pohled Marka:

Na mojí zprávu mi od Sáry nepřišla žádná odpověď, to asi znamená ne. Někdo zvoní, jdu otevřít a tam stojí Sára.  ,, Ahoj můžu dál?" ,, Jasně pojď" řekl jsem a pustil jí dovnitř. Sedli jsme si do obýváku a ona pochvíli začala mluvit  ,, Marku od chvíle, co jsi mi napsal tu zprávu jsem na to nemohla přestat myslet a teď jsem tady proto abych ti dala odpověď" odmlčela se a já se to snažil vstřebat.
A ta odpověď zní?" zeptal jsem se s mírným strachem v hlase. ,, Odpověď zní ano" řekla a já tomu nemohl uvěřit. Překvapeně jsem se na ní podíval a pak jí políbil. Vzal jsem jí do náruče a nesl do ložnice. ,, Miluju tě Marku" jen jsem se usmál ,, taky tě miluju" Jsem tak šťastný už jsem ani nedoufal že by jsme byli zase spolu ale stalo se to a tentokrát to nezkazím...

Další epilog je tu tentokrát Marek, už zbývá akorát Jirka a tenhle příběh bude oficiálně dokončený. Pište nápady na nějaký další, který ale nezačnu psát hned, pokud se mi ten nápad nebude hodně líbit 😁

Přátelé z dětstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat