MELODİ
Okuldan çıktım Sidal arabayı bana bırakmıştı .Arabada yavaş yavaş gidiyordum .Tam Jacob'u stalklıyordum ki bir korna sesi duydum önümdeki kamyoncu amca biraz sinirlenmişse benziyordu .
"Kızım bi dikkat et ya sana diyorlar işte trafik canavarı diye"
"Amca zaten burada stalk yapıyorum bide sen çıkma."
"Hay Allahım ya sabahtan beri delilerle uğraşıyorum .Bin kızım arabana dikkatli sür"
"Tamam asabi kıllı ergen "
Diyip arabama kaçtım Ve eve sürdüm .Eve geldiğimde Sidal saçı havluya sarılı bir şekilde çikolata yiyiyordu.Bu depresyona işaretti
"Yine noldu Sidal ?"
"Be-ben bi anda gözümde Araf canlandı. O son gün canlandı. "
"Noldu da canlandı?"
"Araf diye biri ile tanıştım. Ben Araf'ı çok özledim be Melodi."
"Sakin ol tamam mı? Bak bi arkadaşım havuz partisi vericek gidelim kafan dağılsın."
"Havamda değilim desem?"
"Geliceksin desem?"
"Tamam hazırlanıp geliyorum."
♡♡♡♡♡♡♡♡
Arabayı ben kullanıyordum. Sidal'ın kafası dağınıktı çünkü. Ev yakın olduğu için geldim. Üzerimizi değiştirdik bi pufa oturduk.
"Sidal bak bak çocuğa bak taş."
"Cenk'e noldu?"
"Boşver Cenk'i oğlum, bu baya bildiğin taş."
"Git tanış?"
"Tabikide hayır."
"Ben bişeyler almaya gidicem."
Sidal yanımdan gitti. Araf onu kolundan çekti arka tarafa götürdü. Araf güvenirlir çocuk diye peşinden gitmedim. O çocuğu hala kesiyordum. Sonra partiyi veren arkadaşımın yanına koşarak gitmeye çalıştım her yer ıslak olduğu için kaydım. Bir bedene tutundum. Ben havuza düşerken onu da çektim. O ani şokla havuzdan çıkmaya çalıştım. Suyun üzerine çıktığımda dibimdeki çocuğu görmedim. Gözlerimiz karşı karşıya geldi.
"Ben özür dilerim panikle suya çekmiş gibi oldu."
"Sorun değil güzelim. Beni suya atmayı düşündüysen direk söyleseydin keşke."
Herkes ooolamaya başladı.
"Ne diyosun lan sen?"
Aniden tokatı bastım.
"Senin gibileri çok gördüm güzelim. Zor kızım ayaklarını bırak."
Yine ooolamalar.
"Ben de senin gibileri çok gördüm. Kendini yakışıklı zannedip her şeyi yapabileceğini sanmayı bırak. Şimdi çekil önümden havuzun görüntüsünü bozuyorsun çünkü."
Bu sefer alkış tutup ooo lamaya başladılar. Bir şey demesine fırsat bırakmadan havuzdan çıktım. Arkamdan sesini duyordum.
"Bu kızın bu sözlerini yutturucam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihar Bulutum
Novela JuvenilGelenin sevdiği bir dünyada neden gideni severiz? Geçmişe bu kadar çok takılıp geleceğimizi elimizle neden iteriz? Neden unutumayız? Neden VAZGEÇEMEYİZ?