Det er mandag i dag. Altså i dag hvor jeg skal mødes med Martinus.
Jeg tog hjem fra Freja i går aftes, fordi hun ikke kunne være sammen mere. Hendes forældre skal nemlig på firmarejse sammen i morgen, så de gad godt at have nogle dage sammen med Freja alene. Det respektere jeg også, mest fordi at hun ikke skulle vide at jeg skal mødes med Martinus. Ahahaha. Jeg er bare ikke så tit hjemme hos mig selv, faktisk bor jeg nærmest hos Freja. Altså grunden er, at mine forældre altid er i udlandet. ( Arbejde, konferencer osv. ) Derfor passer Frejas forældre på mig. De er jo også mine forældre. ( På en måde )Jeg tager min telefon ud af laderen og ligger med den i min seng i ca. 5 minutter. Jeg skal jo lige skriver godmorgen til alle mine 97 streaks. Ahahahaha Lol..
Efter det, rejser jeg mig op og går over og tager noget tøj på.
Jeg tager min Calvin Klein croptop på, min søde, sorte, slaske shorts og mine smykker. Jeg sætter mit hår op i en fletning og laver mit hår om til en knold. ( se billedet )Da jeg har taget tøj på, går jeg over til mit makeupbord og ligger min mascara og mine øjenbryn. I dag er det faktisk pænere end nogensinde! Jeg er faktisk 110% tilfreds!
Jeg går over og tager min taske ( se billedet ) og mine dejlige valentino sko. Jeg lægger det på sengen og begynder at binde min ene sko på, da en besked popper ind på min slukkede skærm. Klokken er næsten kvart i 8, så jeg skal skynde mig lidt.
( Btw. Hvis i ikke har wifi til at se billedet, så står der:
Tinus-Skat <3- Er du klar, skat <3 )
Jeg kigger på skærmen og tænker om dette er det rigtige at gøre. Altså jeg holder det hemmeligt for min bedste veninde, min kæreste og mine forældre. Hvad hvis han er pædofil og kidnapper mig, så er der jo ikke nogen der ved hvad der er sket?! Oh Fuck! Der havde jeg ikke tænkt mig om. Jeg kunne jo også bare FaceTime hen til ham? Ej vil det ikke være akavet? Ejjjjjj Clara! Tænk dig om!
Jeg slukker min telefon, uden at svare og begynder at binde min anden sko. Jeg tager min taske og min Powerbank med ( hvad hvis den går død midt i timen, og Martinus så venter uden for skolen?!.. Ikke godt ) Jeg går hen til køkkenet og tager min morgenshake. ( banan, jordbær, mælk og Chiafrø ) så går jeg ud på badeværelset og børster tænder.
Done!
Nu er det så i skole.
Jeg er ret så stolt af min lockscreen!
( altså der med tid og sådan )
(( jeg lavede fucking datoen og tiden om + min baggrund for at det skulle virke ægte. Ahahahaha.
Da jeg skrev dette søndag.
Heheheheh. ))
Taaaak for mig.
477 ord.~ Gry-Andrea ♡
YOU ARE READING
Wrong Number <3 - Marcus & Martinus
FanfictionClara begynder at skrive med denne super søde fyr, Martinus. Hvad sker der mon? Og hvad vil Claras kæreste, Tobias, synes?