*VIGTIGT SPØRGSMÅL! Skal deres første møde blive en succes? Eller totalt forfærdelig?*Det første jeg gør når jeg træder ind ad døren, er at kaste min dyre sko hen til de andre jeg har. Jeg overvejer ikke et sekund på, at gå hen og rydde det op. Derefter går jeg hen i køkkenet og åbner fryseren og tager en pose frosne mangoer ud.
Jeg tager en hvid skål fra skabet og begynder at hælde de gule, firkantede, mango klumper ned i skålen. Så tager jeg skålen, og fortsætter min lange vandretur, op ad trappen og ind i mit værelse.Jeg stiller skålen med mangoerne på mit natbord og kaster mig hurtigt ned i min store og dejlige dobbeltseng. Jeg tager fat på min mobil, som nu er under min ene balle.
Først tror jeg at den er smadret, da den vibrerer helt vildt, men finder ud af at jeg bare får en SMS. - Fra Martinus.
Tinus-Skat <3- Caféen har åbent kl. 10, jeg henter dig om 90 minutter. <3
Jeg kigger hurtigt på beskeden, og prøver at regne ud hvor langt tid 90 minutter er. Okay 60 er en time. Så er der.... 30 min tilbage. Det er en halvandentime. HAHAHAHA.
Clara- Super. Så er jeg klar der. Hvad henter du mig på? <3
Ja, jeg blev faktisk ret nysgerrig. Altså han må jo faktisk gerne køre på knallert. Det havde jeg ikke tænkt over.
Tinus-Skat <3- Jeg har lånt marcus' knallert. Den er fucking vild! <33
Ahahahaha! Han er fandme grineren!
Jeg sender hurtigt en ⤵️ og åbner min MacBook.
Clara- 👍🏻
Jeg sætter riverdale på, og sætter mit ur til 60 min. Så er jeg ihvertfald klar når han kommer. Ahahaha.
Efter ca. 1 & 1/2 episode, ringer min mobil. Ja, de 60 minutter er allerede gået.
Jeg går hen til mit makeupbord og kigger mig i spejlet. Er der noget der skal rettes? Nej. Min makeup sidder faktisk okay.
MARTINUS' SYNSVINKEL!
"Tak bro, du er for fed!" Råber jeg til Marcus, da han kaster sine nøgler til knallerten til mig. Han støtter mig i at jeg skal møde en fucking lækker og sød pige. Hun er overhovedet ikke som de piger fra min klasse, hun er sødere, sjovere, pænere og i den grad også mere Real. Nemlig sig selv! De andre duller tænker kun på drenge, sig selv og hvad folk tænker om dem. "Hey. Alt for dig, du skal jo også have en chance for at score nogen?" Råber Marcus fra køkkenet og hovere et lille grin. Jaer okay, han har prøvet det med at have en pige før, men det har jeg ikke. "HAHAHAHA... hvor er du sjov...." råber jeg til ham fra stuen. "Bare fordi at i har fri, betyder det ikke at i skal råbe i hele huset?" Råber mor tilbage. "UNDSKYLD MOR! VI SKAL NOK LADE VÆR NU!" Råber Marcus og jeg i kor på hinanden. Ahahaha. Familie humor.
Jeg kører om 10 minutter, så hvad kan jeg lave imens? Det minder mig om at jeg ikke har lavet vores lektier i norsk. Det skal nemlig laves inden onsdag, ellers må vi ikke tage til Tyskland i weekenden....
Jeg hiver hurtigt mine lektier op ad mine skoletaske, og begynder at lave hvad der skal laves. Jeg laver først nogle komma opgaver, så noget med grammatiske ordopstillinger ( idek Ahahahah ) og så noget med at stave til ord der ikke lyder som det man staver, ( idek Ahahahah )
Da jeg har lavet det hele, kigger jeg på klokken. Fåk! Jeg skulle havde kørt for ca. 15 min siden.... Men finder så først ud af det, da min mobil brummer...
Clara- det er okay hvis du ikke ville mødes, men så skriv det lige først... Nu er der altså gået 107 min. Siden du skrev at der kun ville gå 90 min.... :'(
Tinus-Skat <3- Sry skat. Jeg lavede lektier og glemte tiden, kommer nu! <3
Clara- Du behøver ikke, hvis du ikke vil. ;/
Tinus-Skat <3- Jeg lavede altså lektier, og jeg ville elske at tilbringe tid med dig! <3333
Clara- Men hvorfor skriver du så stadig? Skal du ikke køre? ;)
Tinus-Skat <3- Jeg vil bare sikre mig at du er okay. ;)) 3>
Clara- ❤
Efter jeg fik den besked, spredte der et stort bredt smil på min mund. Jeg er jo totalt vild med en jeg ikke har mødt?! Men hun gør mig glad!
Nu har vi sommerferie!!!
Jeg tager til Sverige på et tidspunkt,
Men skal nok sørge for at skrive flere dele undervejs.
Husk at jeg elsker jer - Og chohopops!
Og jeg elsker Anna og Laura!
765 ord.~ Gry-Andrea ♡
YOU ARE READING
Wrong Number <3 - Marcus & Martinus
FanfictionClara begynder at skrive med denne super søde fyr, Martinus. Hvad sker der mon? Og hvad vil Claras kæreste, Tobias, synes?