❁Kapitel 5❁

337 8 2
                                    

Jeg begynder så småt at gå de 200 meter der er over til busstoppestedet.
Om jeg gider? - nej. Om jeg skal? -  ja

Mine fødder er allerede ved at være ømme. Måske skulle jeg havde valgt nogle andre sko? På den anden side, så skal jeg møde Martinus i dag, så de her var lige de flotteste jeg havde i skabet.

Desuden er der 2 minutter til at bussen kommer, og jeg er allerede halvvejs med gåturen. De sidste 70 meter er de korteste, men de føles kun som 40 meter, eller noget.

Da jeg er i gang med at traske afsted af de få meter hen til busstoppestedet, bliver jeg ramt af en ubehagelig vibrator på min numse. - Jeg har fået en SMS.
Jeg låser min mobil op og kigger på beskeden.

Tinus-Skat <3- Hvornår får du fri? - jeg kan da bare hente dig på din skole når du får fri? <3

Fåk! Hvad gør jeg? Jeg får fri kl. 14 og Martinus fucking gunnarsen vil hente mig? Hva fanden? Hvad gør jeg nu hvis Freja opdager det?! Eller ligefrem Tobias?
Jeg kunne jo også blive på skolen til klokken 15? Så er alle jo skredet. Fandme en god idé!❤

Jeg taster hurtigt nogle bogstaver ind. Og Wupti, så er der en ny SMS i Martinus' indbakke.

Clara- Super. Hent mig kl. 15, lige ved indgangen. <3

*læst*

Popper der op under beskeden. Jeg smiler for mig selv, og tænker over at jeg faktisk skal møde en, som jeg ikke rigtigt kan fordrage. Han er faktisk ikke ligeså slem så jeg troede.

Mine tanker bliver hurtigt vækket, da jeg ser bussen henne ved stoppestedet. Fuck! Jeg når jo ikke bussen?!
Jeg skynder mig at sætte turbofart hen imod bussen. Den er ca. 20 meter fra mig, og alle dem der skal på, er inde - udover mig...

Jeg vinker og spræller som en sindsyg, bare fordi at buschaufføren skal kunne se mig i spejlet. Guess What friends. Han ser mig ikke, og kører derfor videre - hen mod MIN skole....

Jeg sukker dybt og hiver min telefon op for at skrive til Martinus, men opdager, at han allerede har skrevet til mig først?

Tinus-Skat <3- Clara, jeg ved altså godt at du får fri kl. 14... <3

Ejjj... Jeg kan jo ikke sige at jeg er pinlig berørt over at have ham til at hente mig....

Clara-  Hej tinus-skat <3. Ja, jeg får fri kl. 14, men min veninde må altså ikke opdage dig, da hun nok er jeres største fan! Jeg er ked af det, men beklager. <3

Tinus-Skat <3- Det går nok, jeg havde alligevel også først fri kl. 14:45. Men så har vi en aftale kl. 15? <3

Clara- Ja, eller nej....

Tinus-Skat <3- Ikke forstået. <3

Clara- Jeg nåede ikke bussen, og der går ikke andre busser fra mosjøen her i dag... Jeg bliver derhjemme, så du kan da bare få min adresse? <3

Tinus-Skat <3- super, bare skriv den til mig, så taster jeg den ind.<3

Clara- ********** **

Tinus-Skat <3- Tak søde, skriv når du er klar, så henter jeg dig. <3

Clara- Aftale <3

Tinus-Skat <3- og jeg mener det. Jeg har fået fri hele dagen, fordi at min lærer er syg.

Clara- Super, så find ud af hvornår caféen åbner, så vi kan nå at få kakao. <3

Tinus-Skat <3- Yes Yes. <3

En tanke strejfede mit hoved. Martinus er interesseret i at jeg kommer. Jeg kommer. Jeg møder Martinus.

Så traskede jeg hjem igen og venter på at Martinus vil svare.



Nu er der ny del ude! Skriv gerne i kommentaren, eller privat; hvad i syntes om bogen.
Vil så gerne høre jeres vurderinger! <3
Kys fra mig. 💋
630 ord.

~ Gry-Andrea

Wrong Number &lt;3 - Marcus & Martinus Where stories live. Discover now