❁Kapitel 9❁

397 21 13
                                    

Han smiler hurtigt flirtende, men skifter så hurtigt over i et tænkende ansigt. "Hmmmm?" Siger han og kigger op i luften, som om at det skal hjælpe ham med at huske det. "Jeg tror at jeg fik det fra en ven." Siger han og tager en nachos-chips. Han spiser den hurtigt.

Altså hvem skulle han få den af? Og hvordan har vennen mit nummer fra? Desuden skal jeg jo kende hans såkaldte ven, da han jo skal have mit nummer....

"Og hvor kender du så denne 'ven' fra?" Spørger jeg og tager en tår af den stadig varme kakao. "Fodbold." Svarer han hurtigt og kigger derefter på sin mobil.

Fedt... Nu har han taget sin mobil op.

"Se." Siger Martinus og vender sin mobil op i mit ansigt. Selfølgelig er der ca. 20-30 cm. Imellem mit ansigt og hans mobil.

Jeg tager stille fat i den, og han giver hurtigt slip og tager armen ned. Jeg tager mobilen i begge hænder, da den er ret stor - af en iPhone 7 plus at være -.

Det er en besked samtale foregående med ham og hans ven -Bro😎-

Jeg scrollede lidt igennem samtalen, indtil at den ikke handler om emnet mere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Jeg scrollede lidt igennem samtalen, indtil at den ikke handler om emnet mere.

"Okay?..." siger jeg og kigger uforstående på Martinus. Jeg lægger stille mobilen på hans del af bordet og kigger ham i øjnene.

God damn his eyes!

"Men ved du hvor vennen har mit nummer fra?" Spørger jeg. Altså har han ikke fundet ud af at jeg gerne vil vide det?

"Han sagde noget med at han kender dig? Men jeg er ikke sikker." Siger Martinus. "Altså jeg kan godt spørge hvorfra?"

Jeg tænker mig om, men finder hurtigt ud af at det vil være for akavet. "Nej. Det behøver du ikke."

Han nikker og tager endnu en chips.


***


Da vi er færdig med snakken og vores varme kakao, er kl. Ved at være 14. Wow. Vi har faktisk været her i lang tid, men vi havde aftalt at vi skulle nå hjem, før mine klassekammerater får fri, da nogle af dem plejer at tage i centeret - der hvor vi er nu.

Jeg sætter mig bag på martinus' knallert og holder tæt om hans mave. Ikke fordi jeg er bange, men fordi at hans mave er mega god! I skal prøve at holde rundt om en med en sixpack. Hehe.

Martinus kører i højre sidebane af vejen. Mest fordi alt andet vil være ulovligt. Hehe. Han drejer af, af den ve der går ned til mit hus. Han stopper foran mit hus og slukker motoren af knallerten. Han går stille af, og begynde at hjælpe mig ned af knallerten. Ja, jeg er stadig lille.... MEN IKKE MINDRE END FREJA! Jeg retter stille mit tøj, bare så jeg ikke ligner noget katten har slæbt ind. Så kigger jeg Martinus intenst i øjnene.

Hans brune chokolade øjne beskriver min lyst til at gøre noget jeg ikke vil gøre... Ja, jeg har lyst til at kysse ham, men jeg har en kæreste... Jeg vil være den ondeste person til døde! Folk vil kigge mærkeligt på mig når jeg går på gangene på min skole... Måske vil Freja ikke være min bedste veninde mere. Måske vil jeg blive mobbet resten af mit liv...


Men jeg vil kysse ham...















Jeg mærker hurtigt et varmt vindpust og åbner øjnene efter min lille tænkepause. Jeg mærker hurtigt en person ca. 20 cm. Fra mig, og det tager kun 2 sekunder, før jeg finder ud af at det erMartinus. Han læner sig længere ind imod mig.

15 cm.

Og længere....

10 cm.


Og til sidst er der kun 5 cm, før jeg træder et stort skridt tilbage.








Martinus skulle til at kysse mig?


***

Jeg smider mig træt på min seng. Omg. Efter episoden med Martinus. Løb jeg hurtgigt ind i mit hus og låste døren. Jeg løb så hurtigt op på mit værelse, som jeg kunne. Og smed mig i min seng.

Altså jeg er faktisk lidt dobbeltmoralsk? Jeg vil gerne kysse Martinus, og da han så gad at kysse mig, så fjernede jeg mig? Men de eneste grunde er jo, at jeg ikke rigtigt kender Martinus? Og så har jeg en kæreste...

Faktisk har han været lidt af en nar her på det sidste? Men det betyder vel ikke at jeg skal kysse Martinus? Desuden.... Så ved jeg faktisk ikke om jeg stadig han lide Tobias.?...


Mit liv er fucked.... Jeg er forvirret.... 😶😫



Nyt kapitel? Hvad siger i så?
Stem stem stem!!!
Jeg elsker jer! ( og min minnie mouse )
Jeg spiser en tyggedims.
Det er jordbærsmag😏
758 ord

~ Gry-Andrea

Wrong Number <3 - Marcus & Martinus Where stories live. Discover now