Om aften har jeg lavet en kop te, da jeg følte mig ret utilpas. Min mor kom hjem lidt senere end mig i dag, og siger at jeg gerne må få fri fra skole igen i morgen.
Jeg takker dig dybt og inderligt meget mor, også selvom at jeg ikke er helt syg.Jeg tænker stadig over det med Martinus, og overvejer at skrive til ham. Jeg tænker hele tiden på ham og på hvilken situation der ville være bedst at have lavet?..
1. Gøre ligesom jeg gjorde; stå indtil han var tæt på, bagefter løbe væk og låse døren.
2. Have stået der til han tager skridtet og så kysse og måske invitere ham indenfor?
Nej. Jeg er stadig mest tilfreds med nr. 1.
- Desuden vil det være totalt usympatisk af mig, at kysse en anden person, hvis jeg allerede har en anden kæreste.
***
Jeg sidder og drikker resten af min te færdig, imens jeg går ind på min MacBook og derefter ind på Netflix. Jeg begynder at starte serien 'Riverdale' op, og tænker at hele Mosjøen og Trofors er Riverdale, hvor skoven ligger på Trofors, mens os i Mosjøen er 'the serpents'.
Den tanke er faktisk meget imponerende.
Når jeg har sluttet et helt afsnit, ligger jeg mig ned i sengen, og prøver at sove. Klokken er kun lidt over 20:00, men jeg er begyndt at blive træt. Det i dag har nok været en meget fyldende ting i mit hoved.
***
Jeg vågner om morgenen, ved at der er noget der rammer på mit vindue. Jeg tjekker klokken, og den er kun 07:53... Jeg tager mig til hovedet og kigger hen på mit vindue. Der er små sten der bliver kastet op og rammer ruden.
Åhmmmmm mayyyy GOOOD! Hvorfor skal den psykopastiske person vække mig fucking klokken røv om morgenen, hvor jeg faktisk skal sove??!!!
Nu er jeg sur!Jeg skynder mig hen til mit vindue og kigger ned, men det var ikke den person jeg havde regnet med at være her?
Det er Marcus? Altså martinus' storebror? Hvad laver han dog her? Og hvorfor i al verden VÆKKER HAN MIG SÅ TIDLIGT OM MORGEN?!?!??!
Århhh. I det mindste er min mor allerede kørt, så han kan heller ikke vække hende. Jeg overvejer at ignorere ham, men han har jo allerede set mig da jeg kiggede ud af vinduet, så det vil nok være dumt. Flere spørgsmål rammer mit hoved.
1. Hvorfor er Marcus her?
2. Hvorfor er han ikke i skole?
3. Hvor har han min adresse fra?
4. Hvor har han fået sten fra? De ryger sku da ned i min tagrende?!
5. Hvorfor kan han se godt ud om morgen, hvor jeg ligner en blendet Barbie dukke?Jeps. Det var mine spørgsmål.
Jeg åbner vinduet, for at få ham til at stoppe sten-kastende. Det hjalp, nu kigger han bare op på mig. Åmg! Jeg laver et: hva-Fuck-tror-du,-du-laver-blik? Der går lidt tid før han råber
"Martinus ved ikke hvad der skete, og han er rundt på gulvet!"
Jeg sukker. Altså jeg vil gerne sove, men hvis han kommer ind og vi kan snakke i ca. 10 min, så kan vi begge vel være tilfredse.
"Må jeg komme ind, så vi kan svare?" Spørger han. Jeg nikker og lukker vinduet derefter.
Jeg skynder mig at tage en hoodie på og lave en rodet knold, så tager jeg nogle lange nat-bukser på, og løber nedenunder, for at låse op. Da jeg åbner kigger jeg på ham, vender mig om og går, så kan han selv lukke døren og følge med.Da vi kommer op på mit værelse, lægger han sin jakke på mit gulv og jeg sætter mig i min seng, hvor han sætter sig i den anden ende, overfor mig. "10 minutter." Siger jeg, og lyder meget seriøs. Han nikker hurtigt, og så begynder han at snakke.
"Igår efter Martinus kom hjem, gik han direkte ovenpå og vil ikke have noget mad, eller snakke med nogle, og da jeg satte pizza ind til ham, gad han ikke at have noget, og så så jeg at noget var galt.
Det var som om at han var præget af noget, eller rigtigt ked af det. Og fordi at jeg er hans tvillingebror, så skal jeg hjælpe ham. Såååeeeh. Hvad er der sket?"Da Marcus begynder, forstår jeg først her og nu, hvad det er det er sket for Martinus. Jeg vil ikke sige at jeg har dummet mig, for jeg vil ikke kysse ham, men kunne jeg så ikke sige noget, så han vidste at han ikke skal prøve at kysse mig?
Jeg kigger over på Marcus og sukker.
"Han prøvede at kysse mig, tror jeg, og det var for hurtigt, desuden har jeg en kæreste..."
Heeeeey yooooo!!!
I'm baaaack! - Caroline, paradise 2017 :)
Lol Jk.
Okaaay.
I vil sikkert have en forklaring på hvorfor jeg har været væk. Jeg har den her.
Er i klar? Hehe
***Okay. I sommerferien brækkede jeg foden 3 steder. Blah Blah Blah. Min iPad er begyndt at leve sit eget liv ( det var den jeg skrev på. )
Overvejede om jeg skulle købe en ny iPad, men det gjorde jeg ikke. ( havde ikke råd, og vil heller bruge mine penge på noget andet. ) Så overvejede jeg at købe en my mobil. ( Jeg køber bare min fars, men det kræver at han har købt en ny mobil... )
Og så har jeg været med i en ulykke. Kan man kalde den det? Ahah.
Såååeeehh. Hvis i ikke kan se det nu, så har jeg haft rigtigt travlt, men det er ikke godt nok af mig, ikke at skrive til jer. I'm so Sorry guys.
- Men det vil jeg lave om på nu :)Taaak til jer skønne mennesker der har læst her til.
I looove you!!
Btw - Jeg er syg lige nu, og fejler noget lægerne ikke ved hvad er.
Sååehh.
Yeds.
986 ord.- Gry-Andrea ♡
YOU ARE READING
Wrong Number <3 - Marcus & Martinus
FanfictionClara begynder at skrive med denne super søde fyr, Martinus. Hvad sker der mon? Og hvad vil Claras kæreste, Tobias, synes?