Freja er gået ned for at lave noget morgenmad, da jeg bildte hende ind at jeg er mega sulten! Det er jeg, men måske overdrev jeg ret meget, Ahaha.
På den lyse side, så har jeg fået lidt alene tid til at skrive med Martinus.Clara- Morgen! ;)
Tinus-Skat <3- Godmorgen skat, hvordan har du sovet? <3
Clara- Herligt! Tak fordi at du bekymrer dig! <3
Tinus-Skat <3- Jeg bekymrer mig ikke, jeg keder mig bare for sygt! <3
Clara- Nu har du lige ødelagt min dag, tak! :(
Tinus-Skat <3- Sry skat, mente det ikke... <3
Clara- Du kan blive tilgivet, hvis du fortæller lidt om dig selv! ;))
Tinus-Skat <3- fint! Jeg hedder Martinus Gunnarsen. Bor i en lille by ved navn Trofors. Jeg har en tvillingebror. Han er 15 min. Ældre end mig. Vi er født den 21/2-2002. Jeg er 15. Jeg elsker at spille fodbold og at synge.
Clara- Fedt. Jeg bor i Mosjøen. <3
Tinus-Skat <3- Så skal vi sq' mødes! Hvad med i eftermiddag? <3
Clara- Kan ikke, skal ud og shoppe med min veninde. :( desuden, så dræber min veninde mig, hvis hun finder ud at jeg skal møde en som jeg næsten ikke kender. <3
Tinus-Skat <3- bare rolig. Fortæl hende at vi snart er kærester! <3
Clara- Jeg lyver altså ikke, bare lige så du ved det. ;)
Tinus-Skat <3- Det er ikke en løgn? Jeg mente det faktisk. Altså hvem ville ikke være kærester med mig? Det vil alle piger! <3
Clara- Haha, sødt at du har selvtillid. <3
Tinus-Skat <3- vent? Ved du ikke hvem jeg er?
Jeg slukker min mobil ved lyden af knirkende trappetrin. Freja er sikkert på vej op ad trappen. Jeg rejser mig op og går hen til mit sminkebord for at tage mascara på og for at lave mine øjenbryn. Mit brun-blonde-hår passer perfekt til min browpen og browgel fra nyx. Jeg reder mit hårdt laver en rodet knold. Jeg tager min grå fila trøje på, et par boyfriend jeans og mine sorte marguerit øreringe.
Da jeg er igang med at tage mine ankelsokker på, kommer Freja ind ad døren. Hun har en træbakke i hånden. På Bakken er der 2 skåle med yoghurt og frosne frugter i. Ved siden af er der 2 glas smoothie. Det ligner at der er frosne jordbær og mangoer i. Min yndlings morgenmad. Freja kender mig så godt! Jeg rejser mig op fra stolen og går over og tager mine ting af Bakken. Freja smiler og sætter sig på sengen med hendes ting. Jeg går over og sætter mig ved siden af. Den smoothie hun har lavet er fandme god! "Wow din mad smager godt!" Siger jeg til hende. Hun smiler. "Det er sq' da dig der har en god smag i mad, hvilket også er nemt at lave!" Sige hun. Jeg griner lidt af hendes kompliment af min smag i mad. "Nurgh tak!" Siger jeg. Hun trækker på skuldrene og smiler, hvilket betyder 'det var så lidt.'
Da vi er færdige lægger vi os ned i min dobbeltseng og ser '13 reasons why.' Den serie er seriøst Gud! Omg jeg elsker den!
Ca. To timer efter er vi færdige med afsnit syv. Vi følges nemlig ad, selvom det er svært. På den anden side så er vi også sammen næsten hver dag, da vi jo er naboer.
"Vidste du at Marcus og Martinus maks har været 15 timer fra hinanden?" Siger Freja. Jeg sukker dybt og kigger træt over på hende. Da hun begynder at snakke om dem, tænker jeg straks på Martinus. Sjovt at de hedder det samme. Ahaha.
"Vidste du at du bedst kan lide Marcus?" Spørger jeg og gør grin med hendes sætning. "Hey. Bare fordi at jeg kan lide dem, betyder det ikke at du skal blive jaloux?! Der er jo to." Svarer hun med en lidt irreteret stemme. Jeg smiler og griner, så hun ved at jeg joker. "Ej Clara... det var ikke sjovt!" Siger hun og griner hysterisk. "Jo, det var faktisk ret så sjovt." Siger jeg og griner. "Omg Clara..." siger hun trættende og griner. Jeg griner med.Og så står det klik, hvorfor skrev Martinus: "vent? Ved du ikke hvem jeg er?"
Freja må tænke at der er noget galt med mig, siden at jeg stopper med at grine og ser helt ud som om at jeg har set et spørgelse. Hvilket jeg ikke har.
Jeg hiver hurtigt min mobil op, det her kan skam kun gå for langsomt. Hvis Freja finder ud af at jeg måske, måske ikke, skriver med hendes idol, så flipper hun helt ud!Clara- Tinus-Skat?
Jeg sidder og venter på at han svarer. Imens kigger jeg over på Freja som kigger underligt hen på mig. "Hvad i al verden har du gang i?" Spørger hun og peger på mig. Jeg griner lidt ad hende og slapper lidt mere af. "Ikke noget. Troede at jeg skulle til konfirmation i dag." Lyver jeg. Hun nikker, hvilket betyder at hun har købt den. Yes! Dette skal hun ikke have afvide.
Hun skal sq' ikke finde ud af at jeg skal skrive til Martinus.
Hvis det altså er den Martinus.-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(-:(
Senere på dagen skal Freja og jeg ind i centeret. ( vi siger bare at der er et center i mosjøen. )
"Freeeeeejaaaaaa?" Kalder jeg. Freja skulle ud på badeværelset for at gøre sig klar, men hun gik derud for ca. 40 min siden... "jaer?" Svarer hun. "Er du ikke snart færdig?" Råber jeg hen til hende. Hendes badeværelse ligger ved siden af hendes værelse.Ja, Freja har sit eget badeværelse. Hendes forældre er også mega rige, så hun kan nærmest få hvad hun peger på. "Jojo. Jeg er færdig liiiiige om lidt." Svarer hun igen. Jeg sukker dybt og tager min mobil frem. "Det sagde du altså også for 26 minutter siden. Jeg har nemlig taget tid!" Råber jeg igen. Ahaha. Jeg slukker min mobil igen og propper den ned i min bukselomme igen. Der går lidt tid med en akavet stilhed. Og jeg kan med det samme gætte, at hun er lidt trist. "Øhm? Undskyld Freja. Det var ikke ment sådan..." Siger jeg lidt stille.
Der går lidt tid igen, men så hører jeg hende begynde at snakke til mig. "Det går nok, du ved at jeg ikke er så hurtig." Svarer hun tilbage med en lidt trist stemme.
"Op med humøret, Darling. Vi skal bare snart tage bussen, hvis vi altså overhovedet skal nå at shoppe." Siger jeg til hende. Jeg går over til badeværelset og tager min taske op som lå ved siden af døren. Jeg tager den op på ryggen og hører en der trykker på en stikkontakt for at slukke lyset.
Freja er færdig på badeværelset.
Døren åbnes, og ud kommer Freja. Hun er smukkere end nogensinde. Hun har glattet sit smukke krøllede hår ( hvilket hun aldrig har gjort før ), så har hun har taget en let, men meeeega flot makeup på, hendes tøj er anderledes og mere unikt end det plejer. Hun er seri smuk. Altså sådan vildt smuk.
"Hvis jeg var en dreng, så var du min drømmepige." Siger jeg og smiler over hele 5'øren. "Lige over skat." Svarer hun."Nu skal vi altså også nå den bus!" Siger jeg og hiver Freja med ned i hendes entré. "Lige efter dig." Svarer hun og griner.
Yes! Nu er der endeligt gang i min fanfiktion nr 5.
I må meget undskylde,
hvis i ikke kan forstå hele historien endnu.
Prøver så godt jeg kan,
så at den ikke bliver ligeså forvirrende.
Taaaak fordi at i allerede har læst hertil.
Nyd dagen og spis en kartoffel.
See Ya!👋🏻❤
1287 ord.-Gry-Andrea ♡
YOU ARE READING
Wrong Number <3 - Marcus & Martinus
FanfictionClara begynder at skrive med denne super søde fyr, Martinus. Hvad sker der mon? Og hvad vil Claras kæreste, Tobias, synes?