Jeg vågner ved at en SMS tone rammer mit hoved. Jeg fik så sjovt nok en SMS ( klokken 23:30... ) . Bare at lyden ikke vækkede Freja. Altså min bedste veninde som sover lige ved siden af mig. Hun sover tungt, hvilket betyder at lyden ikke har vækket hende. Min mobil ligger på natbordet. Jeg tager den op, men bliver hurtigt blendet ved lyset fra skærmen. Jeg skruer ned fra lysstyrken og går ind på beskeder.
Et telefonnummer fra mit land dukker op øverst.
Ukendt- Hej mor. Vil du ikke lige hente mig hos Sebastian? Jeg orker ikke at gå...
Clara- Jo skat, er der om 20. <3
Ukendt- tak "mor."
Ukendt- Hvem er du? ;0
Clara- Hedder Clara. Dig?
Ukendt- Martinus <3
*retter lige til Martinus*Clara- Hey Hey. Vi kender ikke hinanden. Ingen hjerter til mig, din ost!
Martinus- Ost? Vidste ikke at oste kunne sende hjerter <3
Clara- Det burde du vide, da du er en ost! <3
Martinus- Den er god med dig, skat! <3
Clara- Jeg er ikke din skat, skat! <3
Martinus- Jeg hedder Tinus som kælenavn, ikke skat, skat! <3
*Retter lige til Tinus*Clara- Super, tinus-skat! <3
Tinus- Sov godt, skat! <3
Clara- Det kan jeg så sjovt nok ikke, da du vækkede mig, Tinus! <3
Tinus- Hey Hey, hvorfor ikke skat mere? :(
Clara- Sjovt nok fordi at du vil hede Tinus, og ikke skat? Tinus-Skat <3
Tinus- Kald mig Tinus-Skat, og jeg stopper med at skrive med dig... (I dag)
*retter igen*Clara- Ha Ha... Klokken er 23:46... Tinus-Skat <3
Tinus-Skat <3- Zzzz... <3
Jeg lagde min mobil på mit natbord, og falder i søvn igen...
~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~#~
Jeg vågner igen ved at der er en der rusker hårdt i mig. Jeg åbner mine øjne og ser, sjovt nok, min veninde. Freja. Hun sidder ved siden af mig.
Freja er den smukkeste, men også sjoveste pige på jorden. Hun er gudeskøn og det er jeg ikke den eneste der syntes. Når vi er i byen, så kigger alle drenge efter hende. Hun er også bare for lækker! Selvom jeg siger det til hende hele tiden, så benægter hun det bare. Hun er kæmpe fan af Markus & Martinius eller hvad de nu hedder. Hun taler ihvertfald om dem hele tiden!
"5 min. mere!" Siger jeg. Jeg tror ikke selv på det, men et lille håb tændes dybt inde i mig.
"NEJ!" Råber hun højt. Hun begynder at grine helt vildt hysterisk. Hun er ca. 2 måneder yngre end mig, men det gør ingen forskel. Vi er jo begge 14, så det går jo. Freja har aldrig haft lysten til at sige sin alder til andre, da alle tror hun er ca. 11, eller 10... Hun er heller ikke specielt højt, hvilket vi er 2 om. Hun er bare kun 1.54. Jeg er bare 1.62. Hun er, og bliver min bedste veninde!
"Så fortæl mig hvem Tinus-Skat <3 er!" Siger hun. Hun har sat sig på min mave med min mobil i hånden.
"Fint! Hvis du går ned af mig!" Siger jeg. Hun adlyder og lægger sig ved siden af mig. Jeg låser min mobil op og begynder at læse beskederne højt.
"Så du kender ham ikke?" Spørger Freja.
"Nej. Selfølgelig gør jeg ikke det?" Siger jeg og fniser.
"Det er jo ligesom der i film!" Siger hun overrasket.
Jeg griner og ryster på hovedet. "Hvilken film?" spørger jeg.
"Det ved jeg ikke..." hvisker hun. Jeg begynde at grine. "Men der er sikkert en, tror jeg." Siger hun. Nu griner vi begge.
SÅ ER DER ENDNU EN NY FANFIKTION!
Denne handler om Marcus & Martinus.
Bare ikke ligeså meget endnu.❤
Smid en sød kommentar og vote! ❤
617 ord.~ Gry-Andrea ♡
YOU ARE READING
Wrong Number <3 - Marcus & Martinus
FanfictionClara begynder at skrive med denne super søde fyr, Martinus. Hvad sker der mon? Og hvad vil Claras kæreste, Tobias, synes?