Cankuşlarımm yeni bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz. Söyleyeceğim ne varsa aslında bölümün içine gizledim. Musmutlu okumalar.
Desteğinizi esirgemeyin💕
~~~~~~~~~~~~
" Evet arkadaşlar, Kandemir Holding ile çalışmayı kabul ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. Yeniden hoşgeldiniz. Hep birlikte güzel işler başaracağımızı umuyorum. Hepinizin birer yardımcı stajyeri olacak. Tabi holdingimizin esas avukatı Haluk Bey de sizlere takıldığınız konularda yardım edecek. Başka bir şey yoksa toplantıyı burada noktalıyorum. "
Evet, tahmin ettiğiniz üzere günlerden artık Mavi'nin en sevdiği gün olan Pazartesiydi ve Mavi artık resmen avukat olarak çalıştığı Kandemir Holdingte toplantıdaydı.
Nihayet iki buçuk saat süren toplantıları sona ermişti. Notlarını kaydedip diz üstü bilgisayarının kapağını kapattı ve derin bir nefes alıp verdi.
" Mavi Hanım bu kadar stres güzelliğinize zarar verir. Biraz sakin olun. "
Mavi, gözlerini devirip çapkınlığını daha ilk dakikadan belli eden çalışma arkadaşı Serkan'ın sesinin geldiği yöne doğru döndü ve kısık sesle konuşmaya başladı.
" Serkan Bey, toplantının başından itibaren benimle neden gereksiz samimiyet kurma çabasındasınız? Gerçekten sizi anlamış değilim. "
" Siz çevrenizdeki insanlara hep böyle laf mı atarsınız? "
" Hayır Serkan Bey. Ben söyleyeceğimi söylerim, isteyen üzerine alınır. Şimdi izninizle odama gitmem gerekiyor. İyi günler. "
Mavi aceleyle diz üstü bilgisayarını çantasına yerleştirdi. Kol çantasını koluna takıp bastonunu açtı ve toplantı odasının karşısındaki odasına gitmek üzere yürümeye başladı.
" Hayır yani o kadar söz söylüyorum bir zahmet edip de üzerine alınmıyor. Yanarım yanarım kendime yanarım. Hep sorunlu tipler gariban beni buluyor. " Diye içinden mırıldandı.
Söylene söylene, Selin'in tarif ettiği kadarıyla her yeri beyaz mobilyalarla döşenmiş, renkli süs eşyalarıyla tatlış dokunuşlar yapılmış olan odasına girdi. Kapının hemen girişindeki askılığa bastonunu astı. Sekiz adım sonra gelen masasını bulup, elleriyle takip ederek sandalyesini bulup oturdu. Telefonunu ve diz üstü bilgisayarını masasının üzerine koydu ve çantalarını masanın büyük çekmecesinin içine yerleştirdi.
Dizüstü bilgisayarının kapağını kaldırıp açma düğmesine bastı. Koltukta arkasına yaslanarak birkaç defa derin nefes aldı. " Umarım Serkan Bey her zaman böyle davranıp da sabahlarıöı zehir etmez. " Diye içinden geçirdi.
Çalan telefonuyla yaslandığı koltuğundan doğruldu ve hemen sağındaki telsiz telefonu eline alıp kulağına götürdü.
" Mavi Hanım müsaitseniz Tezer Bey sizinle görüşmek istiyor odanıza gelecek. "
Kendisinin ve Serkan Bey'in sekreterliğini yapan Nursel Hanıma heyecanını belli etmeyerek Tezer Bey'in gelebileceğini, müsait olduğunu söyledi.
Koltuğunda doğrulup açık bıraktığı saçını düzeltti. Birkaç saniye sonra odasının kapısı çalındı ve Tezer Bey izin isteyerek odasına girdi.
Tezer Bey, Mavi'yi bir kez daha şaşırtmayı başarmıştı. Sahibi olduğu holdingte nezaket kurallarına harfiyen uyuyor ve çalışanlarıyla hep bir uyum içinde çalışıyordu. Tabi bunlar ilk gözlemleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI)
General FictionDünyası karanlık, ruhu rengârenk olan bir kızın öyküsü bu. Gözleri görmese de hayatı seviyordu. Önüne bir yığın engel çıksa da o sabırla tüm engelleri aşıyordu. Bir gün aşk uğradı yanına imkânsız dediği adam vardı karşısında. Yakışıklı...