♥GELECEKTEN ALINTI♥

6.3K 320 19
                                    

                      ♥♥♥

  Göz yaşları yanaklarından onun yanaklarına süzülürken, yüreğinden acı bir feryat yankılandı,  aşklarınun şahidi olan şehrin arşlarına.

Şimdi ne yapacaktı?

Onsuzluğa nasıl dayanacaktı?

" Aşk engel Tanımaz demiştin ya,  Mavi'nin en güzel tonu olan sevdiğim. Şimdi o sözünü ispatlama vakti.  "  dememiş miydi? Hiç beklemediği bir anda.

Şimdi neden böyle olmuştu?

  Mavi yapamazdı ki? Onsuzluk ağır gelirdi kalbine. Hiç düşünmez kıyardı canına.

   Mavi, yüreğini böyle güzel seven bir adamı yanlız bırakabilir miydi? Soğuk kara toprakta?

  Mavi'yi  zorla ayırdılar Tezer'den. Kollarından tutanlara karşı koymaya çalışsa da karşı kıyamadı. Işığını bulduğunu sanarken, yine kalmıştı ıssız karanlıklarda.

  Kendinden geçse de fark etmezdi artık. Mavi Mavi olmaktan çıkmıştı.  Artık Tezer'siz bir Mavi'ydi belkide.

  Ayaklarında derman kalmamıştı. Onsuz ayakta durmak da çok zordu. Dizlerinin üzerine çöktü önce. Yere kapaklanıp saatlerce ağlamak istedi izin vermediler.

  Abisinin sesi yankılanırken kulaklarında, ilk defa isyan etti gözlerinin göremeyişine. Bir defa olsun göremedi Tezer'in kendisine aşkla bakan gözlerini. Gülerken yanağının solundaki gamzesinin güzelliğini.

  Kalbi, bu acıya dayanamadı daha fazla. Üzerine çöken baskıyla kapadı gözlerii. Karanlığının içinde yeniden karanlığa savruldu.  Son bir dua etti en içerinden.

" Tezer açmayacaksa bir daha gözlerini, açılmasın gözlerim onun yanına al beni Allah'ım. "

             ~~~~~♥♥♥~~~~~

İyi geceler canlar🙂

" Şu Aslı yine yaptı yapacağını. " dediğinizi duyar gibiyim🙈

Beni bilenler bilir. Bekleyin, bomba gibi bölümler çok yakıda.

Eee, alıntı hakkında neler düşünüyorsunuz? Tahminleriniz neler?

AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin