33.Bölüm: Aşk Güzel ( Yeni Bölüm)

6K 472 30
                                    


Keyifli okumalar❤

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum★⭐

BÖLÜM ŞARKISI:  EZGİNİN GÜNLÜĞÜ- AŞK GÜZEL ( Çok sevdiğim bir şarkıdır dinlemenizi tavsiye ederim. )

   ~1 HAFTA SONRA~

  İnsan kime, ne zaman aşık olacağını bilemez. Bazen çok istersin olmaz, hiç ummadığın anda yüreğinin kapısını çalıverir sevda.

Mavi'nin de en beklemediği anda yüreğinin kapısını çalmıştı Tezer. Mavi'yi ise tereddütle araladığı kapının ardında hiç tatmadığı ve ömrünce bir daha tadamayacağı bir mutluluk bekliyordu.

  Mutluluk görecelidir. Küçücük bir kız çocuğu çikolata yerken, bir anne evladını kucağına alıp koklarken, bazen bir baba helal lokmasını yedirirken ailesine huzurla mutlu olur. Mavi ise sevdiği adamın kalp atışının sesini duyduğu anda mutlu oluyordu. Biliyordu ki o kalp kendisi için atıyordu. Tıpkı kendi kalbinin Tezer için attığı gibi.

  Tezer ve Mavi iş gezisine çıkalı sekiz gün olmuştu. Bu sekiz günde bir daha tanışamayacağı kadar iyi insanlarla tanışmışlar, evlerine misafir olmuşlardı. Mavi bu zaman zarfında engelsiz evler projesini bizzat inceleyerek fikirlerini belirtmişti.

  Her ilde bu proje ile ilgilenen farklı ekipler vardı. Mavi Tezer'e bunun nedenini sorduğunda Tezer, hem daha çok genci bu projeye dahil etmek istediğini hem de ne kadar çok insan o kadar çok fikir mantığıyla hareket ettiklerini söylemişti.

" Mavi, günaydın meleğim. Sen yine nerelere daldın? "

  Tezer'in seslenmesiyle düşüncelerinden sıyrılan Mavi yatakta doğruldu.

" Günaydın birtanem. Hiç, öylesine düşünüyordum. "

" Herşey yolunda mı? "

" Evet yolunda hiçbir şey yok. "

" Mavi kızım, uyandıysanız gelin kahvaltı hazır. "

Tezer Mavi'nin alnına minik bir öpücük kondurduktan sonra Cemile Teyzeleri bekletmemek için hazırlanmaya başladılar. Tezer yer yatağını toplarken Mavi de valizden giyeceği kıyafeterini ayarlıyordu.

" Canım ben yatağı toparladım çıkıyorum. Üstünü rahatça giyinebilirsin. "  Dedikten sonra Tezer odadan çıktı. Mavi de kot pantalonunu ve kazağını giyindi. Bulundukları şehir bir hayli serindi. Saçını at kuyruğu yapıp güzelce topladıktan sonra Tezer'e seslendi. Telefonunu yanıma alarak odadan çıktı. Tezer de Mavi üzerini değiştirirken kendi kaldığı odayı toparlıyordu. Mavi'nin seslendiğini duyunca valizinin fermuarını çekip odadan çıktı.

  Mavi koridorda yavaş adımlarla salona doğru ilerlerken duyduğu gülüşme sesleriyle yüzünde bir gülümseme oluştu.

"Günaydın Mavi kızım. Nasıl rahat uyuyabildin mi? Elimde çaydanlık var bekle birlikte geçeriz şimdi sofraya. "

  Mavi, Cemile teyzesinin seslenmesiyle onu beklemeye başladı. Birkaç saniye sonra geri dönen Cemile Hanım Mavi'ye sıkıca sarılıp yanağından öptü. Birlikte sofraya oturdular.

  Mavi, Cemile Teyzesi, Eşi Kerim amca, toruları Ayşe ve Selim ile sohbet ede ede kahbaltısını yapmaya başladı. Hepsi çok iyi insanlardı. Ayşe on üç yaşında, Selim ise dokuz yaşındaydı. Anne ve babalarını bir trafik kazası sonucu kaybetmişlerdi. Selim doğuştan sağ bacağını kullanamıyordu. Tabi ablası, babaannesi ve dedesi ona bu eksikliğini hiç hissettirmemişler ki hayat dolu bir çocuk oluvermişti.

" Mavi abla hemen gidecek misiniz? "

" Kalmayı çok isterdik Selim ama malesef gitmemiz gerekiyor. "

AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin