Keyifli okumalar😍😘
BÖLÜM ŞARKISI:
Ayna: Severek Ayrılanlarİnstagram: Aslhnyks
~~~~~~~~
Geçmişim, şu sigara dumanı gibi. Hissettirmeden boğuyor yüreğimi. Anılar, bir ölüm uzağımdalar bana. İstesem gözüm kapalı giderim yanlarına.
Tezer, uçurumun kenarındaydı. Hava ayazdı, ruhu buz tutuyordu aşkının ateşine inat. Mavi'si yoktu yanında. Güzel kokusu yayılmıyordu sevdasının kuytu diyarlarına.
Mavi'yi çok kırmıştı. Kendisine olan güveni yerle yeksan olmuştu. Bir daha eskisi gibi olurlar mıydı? Mavi yeniden sarar mıydı kollarını boynuna? Güvendiğini hissettirir miydi her nefes alışında?
Olmayacak....
Mavi, tüm bildiği kızlardan farklıydı. Onu kendisinde eşsiz yapanda aslında bu özelliğiydi. Başkası olsa bir iki trip yapar affederdi ama Mavi. Affetmeyecekti bir daha kendisini, biliyordu hissediyordu.
Tezer, elinde gazeteye sarılmış olan içkiden bir yudum daha aldı. İçkinin acılarını unutturması gerekirken her geçen saniye biraz daha kanatıyordu canını.
Tezer acısıyla sarhoş olmuştu. Kendisini ayıltacak tek şey vardı. Onun da gelmesi imkansızdı.
Telefonunun zil sesiyle silkelenip az da olsa kendine gelen Tezer, cebinden çıkardığı telefonunun ekranına baktığında Cansın'ın aradığını gördü. Kardeşinin daha fazla meraklanmaması için telefonu açıp kulağına götürdü.
" Abi nerdesin? Nasılsın? Neden açmıyorsun telefonlarımızı? Çok merak ettik seni. "
Kardeşinin sesindeki tını ne kadar korktuğunun ve merak ettiğinin göstergesiydi. O böyleyse annesi ve babasını düşünmek istemiyordu. Daha fazla kendisi yüzünden üzülmelerine izin veremezdi.
" Benim her zamanki yerde uçurumun oradayım Cansın. Canım biraz sıkkın. Şimdi kapatıyorum sonra görüşürüz. "
"Abi ne uçurumu?! Kendine sakın birşey yapm... "
Tezer telefonu kapatıp elindeki içkiden bir yudum daha aldı. Yavaşça arabanın kapısını açıp sürücü koltuğuna oturdu. Radyoyu açıp söylenen şarkıya eşlik etmeye başladı. Bir yandan da içmeye devam ediyordu. Yanağında kurumuş yaşlar ise yürek yangınını söndürmekten acizdiler. Tezer bir gecede daha yok oluyordu.
Göz göre göre, yüreği seve seve.
♥ Mediada var ♥
Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı
Severek ayrılanlar yaşarlar pişmanlığı
Çok uzak şehirlerde aynı çarpar iki yürek
Çok uzak bir şehirde beklendiğini bilerekGün gelir için yanar elin gider mektuplara
Gün gelir beni ararsın gözün dalar uzaklara
Yaz gelir sıcak olur akşam sahil yollarında
Her adımda beni ararsın gözün dalar ufuklaraRüzgar aşkımı kucağına alsa
Dağları tepeleri aşsa saçlarına ulaşsa=2xseverek ayrılanlar bilirler ayrılığı
severek ayrılanlar bilirler pişmanlığı
çok uzak şehirlerde aynı çarpar iki yürek
çok uzak bir şehirde beklendiğini bilerekgün gelir için yanar elin gider mektuplara
gün gelir beni ararsın gözün dalar uzaklara
yaz gelir sıcak olur akşam sahil yollarında
her adımda beni ararsın gözün dalar ufuklara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI)
Ficción GeneralDünyası karanlık, ruhu rengârenk olan bir kızın öyküsü bu. Gözleri görmese de hayatı seviyordu. Önüne bir yığın engel çıksa da o sabırla tüm engelleri aşıyordu. Bir gün aşk uğradı yanına imkânsız dediği adam vardı karşısında. Yakışıklı...