13.Bölüm: Sevgiliyiz ( Bölüm Düzenlendi )

12.7K 802 160
                                    

Açıklama bölümün sonunda. Mutlu okumalar😢

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mavi hayatında ilk defa böylesine zor ve işin içinden çıkamayacağı bir duruma düşmüştü. O kadar panik olmuştu ki hangi duyguyu hissetmesi gerektiğini bile bilmiyordu.

Utanmasını gerektirecek bir durum yoktu evet ama ailesine ve mahallesinde yaşayan insanlara karşı hiç bir şey olmamış gibi de davranamazdı.

Selin " Ne yapacağız şimdi? " sorusunu milyon defa tekrarlarken Mavi onun hak ettiğini düşünerek kolunu sıktı.

" Maviii!!! Etimi kopardın! "

"Hak ettin Selin hiç kaşınma ve beni babamın yanına götür hemen. "

Selin, bu sert çıkışının ardından Mavi'yi babasının yanına götürdü. Mavi kafasında halâ söyleyeceğini toplayamamışken, Tezer'in bir klasik yapıp da " Biz birbirimizi seviyoruz, sevgiliyiz. " dememesi için içinden dualar ediyordu.

Bir diğer yandan da bunun yaşanabilecek olma ihtimali bile Mavi için çok ironik bir durumdu. O ve Tezer?  Olacak iş miydi?

" Kızım senden bir açıklama bekliyorum."

Babasının sesiyle irkilen Mavi içindeki panik duygusunu yok saymaya çalışarak ne açıklama yapacağını düşünmeye çalışsa da bir türlü başarılı olamıyordu.

Mavi dudaklarını bir suçlu edasıyla ısırırken beyni binbir saçma fikir üretiyordu. Babasının yüzünü göremiyor olabilirdi lakin nefes alış verişlerinden bile ne kadar da sinirli olduğunu anlayabiliyordu. İlk önce boğazını temizledi, sonra da sesinin yüksek çıkması için Allah'a yalvararak, kendinden emin bir şekilde konuşmaya başladı.

" Babacım açıklama gerektirecek bir durum mu var? Ben ortada açıklanabilecek bir durum göremiyorum. "

" Kızım, biz ve bütün mahalle sen ile Tezer Bey'in oldukça samimi olan sarılışınızı gördük. Sence de bir açıklama yapman gerekmiyor mu? "

" Babacım, Tezer hem patronum hem de dostum. Yani en yakın arkadaşlarımdan biri. Ve benim bildiğim kadarıyla arkadaşlar doğal olarak birbirine sarılabilirler. Hele ki o arkadaşlardan bir tanesi girdiği ilk davasını kazanmışsa. "

Mavi ilk ve son kozunu oynayıp babasından gelecek olan cevabı beklerken bedeni kaskatı kesilmişti.

"  Tebrik ederim güzeller güzeli kızım. "

  Babasının bu sözlerinin ardından kendisine sarılmasıyla rahat bir nefes alan Mavi şimdilik bu durumdan kurtulduğu için içinden Allah'a şükür etti.

Mavi sırasıyla annesi, abisi, Sıla ablasının ardından mahalle sakinleri ile de sarılıp tebrikleşti.

Uzun süren tebrikleşme faslının ardından izin isteyerek Cansın ile şirkete gitmek üzere adliyenin önünden ayrıldı.

Arabada giderken yine kendi kendine düşüncelere dalmıştı. Bu olayın hemen unutulmadığını babasının eve gidince bu konuda konuşacağını bilse de olay büyümediği için içi rahatlamıştı.

  Bir an kendisini ve Tezer'i sevgili rolü yaparken düşündüğünde dünyanın en garip düşüncesini aklından geçirdiğini sandı.  " O ve ben, kutuplar ile çöllerin birleşmesi kadar imkânsız olan biz. Olacak iş değil. " Diye düşünmeden edemedi.

Bu düşüncelerine gülerken Tezer'in sesiyle irkilip gerçek  dünyaya geri döndü.

" Mavi iyi misin? Biraz önce yaşadığın o şoktan halâ çıkamadın mı? Ya da aklına komik birşey mi geldi? Böyle güldüğüne göre. "

AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin