7.Bölüm: Cansın KANDEMİR

13.2K 987 123
                                    

Canlarım merhaba yeni bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz. Bu bölümü yazarken çok eğlendim. Bakalım siz de eğlenecek misiniz?

Eğlenerek okumanız dileğimle😍😘

Oy ve yorum atmayanın telefonu, bilgisayarı, tableti kırılıyormuş diye duydum? Bilginiz olsun😂😂😂

Bölüm şarkısı:
SEZEN AKSU: GÜLLERİM SOLDU.

            ~~~~~~~~~~~

Tezer, arkasına yaslandığı odasındaki üç kişilik deri koltukta doğrulup kravatını düzeltti. Aklı ve kalbi hiç olmadığı kadar karışık ve bitkindi şu son günlerde.

   Mavi'yi ilk gördüğü andan itibaren ona karşı büyük bir hayranlık duyuyordu. Güzelliğinin yanında akıllı ve ağır başlı oluşu onu çevresindeki kızlardan ayırıyordu.

  Mavi için ne hissettiğini bilmese de Mavi'nin kendisini patronu olarak gördüğünü ve hep de öyle kalacağına emindi. Gerçi geçmişinden yaralı bir adamı kim isterdi ki?

" O en fazla senin arkadaşın olabilir Tezer. Fazlasını düşünmen bile yanlış.  " Diye içinden geçirerek hızla yerinden kalktı. Masasına geçip incelenmesi gereken belgelerin arasında kayboldu. Sanki bir işe yarayacakmış gibi.

        ~~~~~

   Öğle yemekleri biraz olaylı geçse de Mavi ile  Selin holdinge döndüklerinde kimse yemekhanedeki o olayı konuşmuyordu.

Açıkçası bu durum da Mavi'nin işine gelmişti. Selin ile vedalaşıp odasına gittiğinde küçük bir şaşkınlık yaşadı. Tezer Bey'in kardeşi ve aynı zamanda artık kendisinin de  stajyeri olan Cansın gelmiş odada kendisini bekliyordu.

  Küçük bir tanışma faslının ardından Mavi yerine geçip oturdu. Cansın'ın sesinden samimiyet akıyordu ve çok sıcak kanlı davranıyordu. Açıkçası Mavi, Cansın'ı şimdiden çok sevmişti ve iyi anlaşacaklarına emin gibiydi.

Mavi birkaç küçük işini hallettikten sonra birlikte odadaki toplantı masasında Cansın'ın  araştırıp bulduğu bir dava konusunu inceliyorlardı.

" Zehra GÜL, daha on yaşında. Üç yıl önce geçirdiği bir trafik kazası ile yürüme yetisini yitirdi. Ona çarpan şahıs çıkarıldığı mahkemece serbest bırakıldı. "

  Mavi o kadar sinirlenmişti ki notlar aldığı tablet ve kalemini parçalara ayırmamak için kendini zor tutmuştu. Evet, Türk Hukukuna güveni sonsuzdu ama neye dayanarak o adi adamı serbest bırakmışlardı? Bunu anlamakta güçlük çekiyordu.

" Neye dayanarak serbest bırakmışlar? "

" Dosyada suçun malum şahısta değil de kazazedede olduğu belirtiliyor. "

" Peki kaza nasıl olmuş? "

" Zehra, mahallelerinde oyun oynarken gelen arabayı görmemiş ve koşarak karşıya geçmeye çalışmış. Sonra da kaza gerçekleşmiş. Yapılan olay yeri incelemede fren izine rastlanmamış. "

" Yani kıza çarpmamak için en ufak bir çaba dahi göstermemiş. Üstüne bir de haklı çıkmış. "

" Malesef öyle. Ailesi ile ufak da olsa bir görüşme fırsatım oldu. Buraya gelmeden onların yanındaydım. "

" Cansın, birşeyi çok merak ediyorum. Bunları ne ara araştırdın da buldun? Hatırladığım kadarıyla abin seni daha bu sabah aradı. "

  Cansın küçük bir kahkaha attıktan sonra derin bir nefes alıp Mavi'nin sorusunu cevapladı.

AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin