4.Bölüm: Eyvahlar olsun! ( Bölüm Düzenlendi )

17.1K 1.1K 209
                                    

İyi geceler canlarımm. Umarım iyisinizdir. Yeni bölüm geldi. Umarım severek okursunuz. Bir hatam olduysa affola.

Yarın ve pazar günü benim gibi Aöf sınavına girecek herkese başarılar dilerim😍😘❤

Oy ve yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. 🤗

~~~~~~~~~~~

Mavi şu an ne yapacağını bilemez halde öylece kalakalmıştı.

  Tezer  kendisini düşmekten kurtarmış ve Selin'in güvenli ellerine teslim ettikten sonra hep birlikte Enes Bey'in yanına gitmek üzere yürümeye başladılar. Normalde kesinlikle böyle birşey yapmazdı ama Mavi o adamın dersini almasını istiyordu.

  Birlikte meraklı bakışların eşliğinde holdingin merdivenlerini çıkarken birkaç dakika sonra hep birlikte Enes Bey'in odasındaydılar.

  Mavi, Enes denilen o adamın yüzünün aldığı şekli içten içe çok merak ediyordu. Sesinden korktuğu  anlaşılıyordu. Kendisini ve Tezer Bey'i yan yana görünce şaşırdığından ise yüzde yüz emindi.

  Mavi, Selin'in kolunu neler olacağını bilememenin vermiş olduğu stres ile sıkıca tutarken, bir yandan da her kelimesinde içini korkuyla titreten,  Tezer Bey'i dinliyordu.

" Enes Bey, Mavi Hanım'ın dosyasını hemen bana verin. Bir de ben incelemek istiyorum. "

  Birkaç kağıt hışırtısından başka odada çıt çıkmıyordu. Mavi, Selin'e iyice yaklaşıp neler olduğunu sorarken Selin, Tezer Bey'in Cv dosyasını incelediğini söyledi.

" Enes Bey referansları gayet iyi olan Mavi Hanımı işe almama sebebinizi öğrenebilir miyim? "

" Tezer Bey, Mavi Hanım gayet iyi referanslara sahip ama hiç iş tecrübesi yok. Üstelik görme engeli nedeniyle ulaşım ve benzeri sıkıntılar çekebilir, davalarda görsellik içeren konuları anlatamayabilir. Evrak ve dosya hazırlamakta sıkıntı çekebilir. Bunları göz önüne alarak işe almadım. "

" Bakın Enes Bey! Holdingimiz sosyal konularda aktif bir yapıya sahip. Yardım kuruluşları ve çeşitli derneklerle iş birliği içerisindeyken ve ben her toplantımızda bu konuya kesinlikle değinip sizlerden anlayış beklerken sizin bu yaptığınız nedir?! Resmen Mavi Hanımı görmediği için işe almamışsınız! Bu sunduğunuz bahanelerin hepsinin bir çözümü var. Mavi Hanıma şirket araçlarından birini temin eddip, ona yardımcı olması için bir asistan verebiliriz. Ben Mavi Hanım ile çalışırken bir problemimizin olacağını sanmıyorum. Her neyse bu zamana kadar verdiğiniz emekler için teşekkür ederim ama sizi artık şirketimde istemiyorum. Muhasebeye gidip çıkış işlemlerinizi başlatın! En önemlisi de Mavi Hanımdan şimdi özür diley...."

  Yok bu olamazdı, Mavi kendisi yüzünden kimsenin işinden olmasını istemiyordu. Zaten burada çalışmayacaktı bu nedenle böyle bir şeye lüzum yoktu. Selin'in kolundan çıkıp Tezer Bey'in sesinin geldiği yöne döndü ve sözünü keserek konuşmaya başladı.

"  Tezer Bey, sizinle buraya gelmemin tek nedeni Enes Bey'in biraz da olsa hatasını anlaması ve bir daha böyle birşey yapmamasıydı. Sizinle çalışabileceğimi düşünmüyorum. Burada çalışan insanların, sizin sayenizde yani açık konuşmak gerekirse torpille işe alındığımı düşünmelerini istemiyorum. Lütfen Enes Bey'i benim yüzümden işten çıkarmayın. Buna hiç lüzum yok. Özür dilemesini de istemiyorum. Bir daha kimseye bana davrandığı gibi davranmasın yeterli. Bu benim için bin özürden daha değerli. "

Selin'in koluna girerek gitmek istediğimi söyleyen Mavi, katladığı beyaz bastonunu açtı.

" Artık gitsem iyi olacak. Sizinle tanıştığıma çok memnun oldum Tezer Bey. Duyarlılığınız içinse ayrı teşekkür ediyorum. Umarım güzel projelerle adınızı sıkça duyarım. İyi günler. "

AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin