☕22.Bölüm: Mavi'nin İsteme Töreni☕ ( Bölüm Düzenlendi)

7.4K 599 42
                                    

Keyifli okumalar😍😘💕

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🤗😇

Bölüm şarkısı:
Yasemin Kumral - Bim Bam Bom

☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

Mavi'nin elleri titriyor, kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Selin ile çok dalga geçmişti zamanında ama şimdi ondan daha da beter bir durumdaydı. Gülme komşuna gelir başına diyen atalarımız yine haklı çıkmışlardı.

GÖKYÜZÜ Ailesi, Tezer ve ailesini kapıda karşıladıktan sonra hep birlikte salona geçtiler. Mavi gergin bir ortam beklerken tam tersi olmuş Murat Bey  babasıyla, Aytül Hanım ise annesi ile samimi bir sohbet havasına girmişlerdi. Abisi ve Tezer'i söylemesine gerek yoktu zaten.

Hal hatırlar sorulduktan sonra Peri Hanımın kahve yapılma vaktinin geldiğini ima etmesiyle, Mavi misafirlere kahvelerini nasıl içtiklerini sorup, kızlarla birlikte mutfağa geçti.

Kahve ve şekeri titreyen elleriyle elektrikli cezveye koyan Mavi, üzerine kişi sayısı kadar su ekledikten sonra düğmesine basıp kahvenin pişmesini beklemeye başladı.

" Mavi şu ayakkabılarınla yerde ritim tutmayı keser misin? "

Mavi ne ara bu hareketi yapmaya başlamıştı? Farkında bile değildi. Gerçi kendisi şu anda kendinde bile değildi ya.

" Benimle dalga geçerken çok eğleniyordun. Bak şimdi sen benden daha da beter durumdasın. Allah'ın adaleti işte. "

Selin'in imalı konuşmasına karşın Mavi ağzını açmamıştı. Çünkü aklında daha önemli bir konu vardı.

" Kahveleri nasıl götüreceğim? Ya tepsideki kahveleri misafirlerin üzerine dökersem? Allah'ım resmen rezil olurum. " diyerek endişelerini doruk noktasına çıkartan iç sesine gelmiş geçmiş tüm beddualarını sayarken bu sorununu kızlarla paylaşmaya karar verdi.

" Kızlar, size birşey soracağım. Ben kahveleri götüremeyeceğime göre hanginiz götürecek? "

" Tabi ki de sen! "

Sanki sözleşmiş gibi kızlar aynı anda aynı ses tonuyla sorusunu cevaplamışlardı.

" Ben nasıl götüreceğim? Ya birinin üzerine dökersem? "

" Maviş aşkım bak şimdi sana anlatayım. Sen tepsiyi tutarken ben senin yanında olacağım. Hem seni hem de tepsiyi tutacağım. Böylelikle o kafanda kurduğun bir milyon kötü senaryoyu da yaşamayacaksın. "

" Ben hiç bunu düşünemedim. Siz olmasanız ne yapardım ben? "

" Bizi şımartmana gerek yok yengecim. Biliyoruz bizsiz yarım bir elma gibisin ve bizi çok seviyorsun. "

" Çakma görümcecim camı açar mısın? Mutfaktaki bütün hava egonla kaplandı. Nefes alamıyorum. "

Mavi, eğlenerek söylediği sözlerin ardından kahve makinesinin sinyal sesiyle kahvenin olduğunu anladı. Dikkatlice cezveyi eline alarak bol köpüklü kahveyi önceden yan yana dizdiği fincanlara sırayla döktü. Kızlar fincan kahveyle dolduğunda söyledikleri için çok sıkıntı çekmemişti.

Cezveyi bankonun içine bırakıp tepsiyi eline alacağı vakit Selin buna engel oldu.

" Aaa! Mavişim damadın kahvesine birşeyler atmadan olmaz. Hem sen bir sürü şey saydın kahvenin içine koyacağım diye. Hayırdır vaz mı geçtin? "

Mavi heyecandan tamamen bu meseleyi unutmuştu. Tuz kesin katılacaktı lakin kendisi farklı ve Tezer'in unutamayacağı bir kahve olmasını istiyordu.

AŞKI GÖREMEZSİN ( TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin